Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@20:27:17 GMT

تئاتر واسطه آزادی می‌شود/ بازیگری برای پرداخت دیه

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۳۶۰۹

تئاتر واسطه آزادی می‌شود/ بازیگری برای پرداخت دیه

سیدمحمدرضا خوشرو، دبیر ستاد ملی صبر، در گفت‌و‌گو با ایکنا؛ از آزادی یکی از کودکان کانون اصلاح و تربیت که به پرداخت دیه 270 میلیون تومانی محکوم شده بود خبر داد و گفت: برای اولین بار نمایشنامه‌ای با محوریت زندگی یکی از کودکان کانون اصلاح و تربیت که مرتکب قتل شده بود نوشته و این تئاتر با عنوان الیور توئیست با بازیگری همین فرد اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ستاد ملی صبر کمپینی برای آزادی این فرد در ماه رمضان راه‌اندازی کرد، سپس برای این تئاتر بلیط فروشی عمومی انجام و از خیران هم برای دیدن این تئاتر دعوت شد که در نهایت منجر به تأمین دیه و آزادی وی شد.

خوشرو با اشاره به اینکه برای اولین بار تلاش شده با اجرای برنامه‌های هنری، بچه‌های محکوم به پرداخت دیه در کانون اصلاح و تربیت، خود پول دیه را تأمین کنند، گفت: این طرح‌ قرار است ادامه داشته باشد و اکنون دومین نمایشنامه این طرح در حال نگارش است.

پرچم امام رضا(ع) واسطه بخشایش می‌شود

دبیر ستاد ملی صبر در ادامه با اشاره به اجرای پویش «بخشایش رضوی» در دهه کرامت، گفت: براساس این طرح با همکاری آستان قدس رضوی و ستاد دیه کشور خادمان امام رضا(ع) با پرچم حرم امام رضا(ع) به منازل صاحبان حق می‌رفتند و از اولیای دم درخواست گذشت و بخشایش می‌کردند.

خوشرو به فرایندی بودن رضایت‌گیری از اولیای دم و لحظه‌ای نبودن این اقدام نیز اشاره و بیان کرد: حضور خادمان رضوی با پرچم امام رضا(ع) زمینه آزادی زندانیان دیه، قصاص و ... را فراهم می‌کند. همچنین در این پویش به خانمی که از دیه یک میلیارد تومانی اسیدپاشی خود گذشته بود، پرچم حرم امام رضا(ع) اهدا شد.

اجرای پویش بخشایش حسینی در ماه محرم

وی از برنامه‌ریزی برای انجام پویش بخشایش حسینی به مناسب ماه محرم خبر داد و گفت: این پویش با ماه محرم آغاز می‌‌‌شود و در آن پرچم امام حسین(ع) به خانه‌های صاحبان حق برده و از آنها برای گذشت از دیه یا قصاص درخواست بخشایش می‌شود؛ امیدواریم تعداد زیادی از اولیای دم یا صاحبان حق را تشویق به رضایت و بخشایش کنیم.

خوشرو در پایان از حمایت ستاد ملی صبر از کمپین صاحبخانه خوب هم خبر داد و گفت: در تلاش هستیم از تعدادی از صاحبخانه‌هایی که اجاره خود را می‌بخشند، افزایش قیمت ندارند، به مستأجر خود مهلت می‌دهند و ... تقدیر کنیم.

 

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا ایکنا ستاد ملی صبر آزادی کودکان کانون اصلاح و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۱۴۳ طرح اشتغالزایی اجتماع محور خرد و کلان با اعتباری بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان در ۲۱۰ روستا و ۱۱ شهرستان استان به همت بنیاد برکت  به بهره برداری رسیده است
موسوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیش از ۲۶ تسهیلگر و مجری در ۱۱ شهرستان استان با اشتغال زایی خرد و کلان در مناطق هدف و روستایی رشته‌های شغلی کشت گیاهان دارویی، بذر نهال، طیور، نیروگاه خورشیدی، تولیدی پوشاک، خدمات فنی، بازرگانی و عمومی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری، دام سبک و سنگین، آبیاری و زه کشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، فناوری نوین، گلخانه، ماشین آلات، زنبور عسل را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان