Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خلیل‌آبادی درباره توقف نام‌گذاری سه خیابان در پایتخت به نام‌های سیمین بهبهانی، فروغ فرخ‌زاد و محمدرضا شجریان گفت: نام‌گذاری‌ها هنوز اجرایی نشده و در هیئت رئیسه شورای شهر و کمیسیون‌ فرهنگی و اجتماعی این موضوع در حال بررسی است.

او افزود: برخی نسبت به  این نام‌گذاری‌ها انتقاد داشتند که نظرات آنها را شنیده و گفتگوهایی انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم در فرایندی به این قضیه بپردازیم، گفت:‌ زمان نهایی شدن این موضوع هنوز مشخص نیست، ولی احتمال تغییر این نام‌ها وجود دارد که البته هنوز تصمیم قطعی نشده است.

خلیل‌آبادی خاطرنشان کرد:‌ تغییر نام‌گذاری جزو مسئولیت‌های کمیسیون‌ نامگذاری در شورا است و باید منتظر ماند تا نتیجه نهایی شود.

در یکصد و سی و ششمین جلسه شورای شهر تهران در فروردین امسال، برخی خیابان‌های تهران با ۱۶ رای موافق اعضا به نام بزرگان سینما و هنرمندان نام‌گذاری شد. عزت الله انتظامی، علی نصیریان، محمدعلی کشاورز، داود رشیدی، غلامحسین امیرخانی و محمدرضا شجریان از افرادی هستند که نام آنها بر خیابان‌های تهران ماند.

همچنین خیابان دوم در خیابان شهید نعمتی واقع در محدوده شهید کلاهدوز به نام منوچهر آتشی، خیابان سوم در خیابان شهید نعمتی واقع در محدوده شهید کلاهدوز به نام عمران صلاحی، خیابان چهارم در همین محدوده به نام محمد قهرمانی، خیابان پنجم به نام بیژن ترقی، خیابان ششم به نام اسماعیل شاهرودی، خیابان هفتم به نام پروین دولت آبادی، خیابان هشتم به نام اخوان ثالث، خیابان نهم به نام سیمین بهبهانی، خیابان یازدهم به نام فروغ فرخزاد، خیابان دوازدهم به نام فریدون مشیری، خیابان شانزدهم به نام محمدعلی سپانلو و خیابان هجدهم به نام سید کریم امیری فیروزکوهی (با حفظ شماره خیابان‌ها) نامگذاری شدند.

۴۷۲۳۴

کد خبر 1283900

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدرضا شجریان فروغ فرخزاد شورای شهر تهران باشگاه پرسپولیس رقابت انتخاباتی انگلیس گابریل کالدرون باشگاه استقلال ایران و آمریکا دونالد ترامپ شورای شهر تهران بوریس جانسون شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود

عضو شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف واحد مبارزه با موش در شهرداری تهران شد و گفت: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

ناصر امانی درگفت وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه در بازدید از محلات مختلف تهران یکی از گلایه‌های شهروندان جولان موش در جوی و انهار است، گفت: با گرم شدن هوا نگرانی‌ها از افزایش تعداد موش‌ها وجود دارد و می‌بایست شهرداری تهران در این زمینه اقدامی عاجل انجام دهد.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که گویا واحد مبارزه با موش که قبلا در شرکت ساماندهی مشاغل فعالیت می‌کرده،‌ دچار تغییرات ساختاری شده و به سازمان مدیریت پسماند منتقل شده و در این شرایط کار کمی افت کرده است، افزود: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

امانی ادامه داد: ما خواستار تعیین تکلیف و ساماندهی موش‌های تهران هستیم و با وجود تغییر ساختار بهتر است شرکتی که تجربه کافی دارد و کارشناسان آن با وضعیت معابر و کلونی‌های تهران آشنایی دارند، کار مبارزه با موش‌های تهران را بر عهده گیرد؛ اما آنچه مورد تأکید است این است که باید مبارزه با موش‌ها در آستانه گرمی هوا هر چه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران شمال در محدوده تونل ۱۲ مسدود شد
  • شهید مطهری تکلیف‌محور و وظیفه‌مند بود
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • شهید مطهری تکلیف محور و وظیفه‌مند بود
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • بازخوانی بی‌نظیر آواز شجریان توسط خواننده پایتخت + ویدئو