Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@06:00:10 GMT

بچه غول استقلالی جواب تهمت ها را داد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۳۸۰۷

حنیف عمران زاده مدافع پیشین تیم‌های پاس، استقلال، خونه به خونه، صبای قم و ابومسلم مشهد در گفتگوی زنده با رسانه ملی صحبت هایی را مطرح کرد که شرح آن را در زیر می خوانید.

شکایت از استقلال؛
از باشگاه استقلال شکایتی نکردم. اگر بگویم چه اتفاقی افتاده خنده تان می‌گیرد. سال قبل به من گفتند بیا توافق کنیم. به همه چک دادند، الا من.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای نصرالله عبداللهی که چک‌ها را می‌داد گفت چک بقیه پاس نشده است. به من گفتند زود پولت را می دهیم بنده هم ۶۰۰ میلیون تخفیف دادم بدون اینکه یک ریال به من پول بدهند.

وی با اعلام اینکه در حقش بی معرفتی شده است، توضیح داد: یک روز در باشگاه گفتم پولم را نمی‌دهید؟ به من گفتند شما توافق کردی و امضا کردی که پولت را گرفته‌ای. رفتم سازمان لیگ به من گفتند شما پولت را گرفته‌اید. مدیران باشگاه استقلال «بندی» در نامه گذاشته بودند که طبق آن من پول نقد گرفته‌ام در حالی که یک ریال هم به من ندادند. فقط می‌خواستند مجوز حرفه‌ای بگیرند.

جدایی از آکادمی؛
عمران زاده درباره جدایی جنجالی خودش و نوازی از آکادمی استقلال و تیم جوانان این باشگاه گفت: لیست ۲۸ نفره دادیم ولی به ما گفتند شما لیست ۲۰ نفره بدهید. نوازی هم این موضوع را قبول نکرد.

یک روز رفتم سر تمرین دیدم چندبازیکن تیم لباس عوض نمی‌کنند. گفتم چه شده؟ گفتند دستور داده‌اند لباس عوض نکنیم. گفتم لخت شوید. بعد به نوازی زنگ زدم که ایشان گفت من را داخل آکادمی راه نمی‌دهند. مدیرعامل گفته بود که او را راه ندهید. من هم رفتم بیرون که بعد بنده را هم راه ندادند.

فتحی آمده رزومه جمع کند و برود
روزی که نوازی را به آکادمی راه ندادند من فهمیدم فتحی استقلال نیست. آقای فتحی شما به استقلال آمده‌ای رزومه جمع کنی و بروی.

انتخاب ۸ بازیکن توسط مدیر آکادمی دخالت نیست؟ البته من با آقای محمد مومنی مشکلی ندارم. ولی به نظر من اینجا اسمش آکادمی سفارشی است نه آکادمی استقلال. 

عمران زاده در پاسخ به این سوال که «فی» برای حضور بازیکنان چقدر بود جواب داد: ما اصلا بحث مالی نکردیم، آقای علیرضا اکبرپور که مصاحبه کردی و در مورد پول حرف زدی، شاید در زمان شما از این اتفاقات پولی می‌افتاد در زمان ما از این کارها نشده است.

قراری که با نوازی گذاشتیم؛
عمران زاده با گلایه از بعضی‌ها که گفتند آنها می‌خواستند از بازیکنان پول بگیرند گفت: وقتی ما این اتفاقات را دیدیم با نوازی قرار گذاشتیم تیم را ببندیم و بعد استعفا بدهیم.

برای ما حرف در آوردند که اینها پول گرفتند ولی وقتی خطیر از آقایان سوال کرد که آیا واقعا خودتان دیده‌اید که مربیان جوانان پول گرفته اند، بعد هم در جواب گفتند نه، ما هم شنیده‌ایم که پول گرفته‌اند. حتی معاون باشگاه خودش گفته بود اگر مدرکی از پول گرفتن اینها دارید ابتدا بیاورید روی میز من بگذارید.

فتحی رو راست نیست؛
وی درباره سبک و سیاق مدیریت فتحی گفت: او رور راست نیست. کجای دنیا یک تیم ۱۵ بازیکنش می‌روند؟

در پرسپولیس سروش را نخواستند، آن هم زمانی که بازیکنانشان را گرفته بودند. سپاهان یک یا دو بازیکنش رفت، ذوب‌آهن هم همینطور. اما استقلال اول بازیکنانش را رها کرد و بعد به فکر بازیکن گرفتن افتاد.

شک نکنید بازیکنانی که رفتند از استقلال شکایت می‌کنند. من در استقلال صداقت ندیدم. تا حالا هم چنین مدیریتی در این باشگاه ندیده ام. یک سال من را دنبال دواندند آخرش یک میلیون ندادند که دلخوشم کنند.

عمدا پنالتی ندادم؛
عمران زاده در ادامه با دیدن چند تصویر حرف‌های جالبی زد. او ابتدا درباره صحنه پنالتی مشکوکش مقابل استقلال در زمان حضور در صبا گفت: خدا شاهد است عمدی پنالتی نکردم.

وی با دیدن تصویری از رحمتی و سوال در باره رابطه‌اش با او گفت: با رحمتی حرف زدم سوء تفاهمات برطرف شد.

به دلیل کهولت سن از استقلال رفتم!
حنیف اضافه کرد: من بعدها نامه‌ای در باشگاه دیدم که منصوریان بنده را به خاطر کهولت سن رد کرده بود. بعد جپاروف ۳۶ ساله را به استقلال آوردند.

عمران زاده بعد از دیدن تصویر درگیری اش با سوشا مکانی در دربی گفت: او به هوادران استقلال توهین کرد و حقش بود.

عمران زاده با دیدن تصویری از فرزاد حاتمی گفت: یک بار سر تمرین با او لاستیک را از روی فنس می‌انداختیم که آقای قلعه نویی دید و کلی شاکی شد.

 عمران زاده با دیدن تصویری از اشک هایش در کنار محمد نوازی هم گفت: این عکس مربوط به آن دربی که ثانیه‌های آخر بازی گل خوردیم و واقعا ناراحت شدم.

آرزویم موفقیت استقلال است؛

وی درباره شانس استقلال برای موفقیت در لیگ برتر و آسیا گفت: آرزوی من موفقیت استقلال است ولی کدام ابراز را به استراماچونی داده‌اند؟ چه کسی می خواهد این تیم را آرام کند. استقلال یک بزرگتر مثل سیدجلال حسینی ندارد. امیدوارم این تیم سهمیه بگیرد. البته آرزوی من قهرمانی استقلال است.

به ما تهمت زدند؛

عمران زاده حرف‌های خود را اینطور به پایان رساند: آقای حسن زاده در آکادمی از من ناراحت شد. ولی تهمت هایی که به ما زدند درست نبود.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال استقلال استقلال حنیف عمران زاده بازیکن سابق استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، پس ازسال‌ها انتظار بالاخره هفته گذشته ۸۵درصد از سهام ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شد. طی این واگذاری سهام پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و رفاه کارگران و سهام استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس واگذار شد. در واگذاری سهام پرسپولیس بخش عمده سهام یعنی ۳۰درصد به بانک شهر اختصاص یافت و این بانک به‌عنوان بزرگ‌ترین سهامدار باشگاه پرسپولیس معرفی شد. با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شده است ۳صندلی هیأت مدیره در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل پرسپولیس توسط بانک شهر تعیین شود.

شایعه تزریق پول توسط سهامداران جدید

به‌دنبال توافق‌های انجام شده در کنسرسیوم خریدار سهام پرسپولیس گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تزریق منابع مالی به این باشگاه و حتی باشگاه استقلال مطرح شده است، به‌طوری که برخی شایعات حاکی از آن است که بانک شهر درنظر دارد به‌زودی ۵۰۰میلیارد تومان نقدینگی به باشگاه تزریق کند و بحث‌های مختلفی نیز درباره تزریق نقدینگی ازسوی هلدینگ خلیج‌فارس به استقلال مطرح می‌شود. حتی در شبکه اجتماعی یک نوع جنگ روانی علیه طرفین با این ابعاد که کدام سهامدار پولدار است شکل گرفته است.

تصور هواداران این است که سهامداران این ۲ باشگاه قادرند بدون طی مراحل قانونی و راسا از منابع داخلی خود به این باشگاه‌ها نقدینگی تزریق کنند به همین دلیل بگو مگو یا به تعبیر عامیانه کل کل هواداران فوتبال بر سر این است که کدام سهامدار پولدارتر است.

بیشتر بخوانید

مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟ اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم واقعیت چیست؟ راهکار تامین دخل و خرج سرخابی‌ها

واقعیت این است که این تصور که سهامداران جدید می‌توانند بدون انجام فرآیندهای مرتبط با بنگاه‌داری منابع مالی جدید به این باشگاه تزریق کنند اشتباه است.

در وهله اول باید گفت که سهامدارانی که مالکیت بخشی از سهام یک شرکت را به‌صورت مدیریتی در اختیار دارند در تلاشند تا از طریق کارایی بنگاه زیرمجموعه خود، سود بالاتری به‌دست بیاورند. به بیان بهتر یک سهامدار به این دلیل بخش عمده سهام یک شرکت را می‌خرد که سود بیشتری به‌دست بیاورد و سرمایه‌گذاری در آن شرکت نیز از ۲ مسیرکلی دنبال می‌شود.

به طو کلی شرکت‌ها برای تامین منابع مالی مورد نیاز خود، از ۲روش مستقیم و غیرمستقیم استفاده می‌کنند.

در روش مستقیم منابع مالی مورد نیاز شرکت از ۳ محل اصلی یعنی منابع مالی حاصل از فعالیت شرکت، منابع مالی حاصل از فروش دارایی‌های ثابت و سود انباشته تامین می‌شود.

و در روش غیرمستقیم شرکت می‌تواند منابع مالی مورد نیاز خود را از محل دریافت وام و تسهیلات، افزایش سرمایه و انتشار انواع اوراق بدهی تامین کند.

در چنین شرایطی راهکار کنسرسیوم خریدار سهام پرسپولیس و هلدینگ خلیج‌فارس برای تزریق منابع مالی جدید به سرخابی‌ها استفاده از یکی از این روش‌هاست و چنانچه این سهامداران قصد داشته باشند خود راسا منابع مالی جدیدی به باشگاه تزریق کند این کار باید از طریق افزایش سرمایه از محل آورده نقدی انجام شود. به این معنا که ابتدا در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس یا استقلال طرح افزایش سرمایه به تصویب برسد و سپس با تصویب آن در مجمع عمومی سهامداران و تأیید آن توسط سازمان بورس و اوراق بهادار افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران انجام و منابع مالی جدید از سوی سهامداران عمده به باشگاه‌ها تزریق شود. صحبت از تزریق منابع مالی جدید بدون درنظر گرفتن فرآیند آن، آدرس غلط دادن است.

ضمن اینکه باید درنظر گرفت همین تزریق منابع مالی هم به‌معنای کمک بلاعوض نیست، بلکه به‌معنای افزایش یافتن سهامدار عمده است که درصورت افزایش بهره‌وری شرکت، نفع آن به سهامدار عمده می‌رسد.

کد خبر 847312 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها واگذاری خصوصی‌ سازی فوتبال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم