Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@10:40:37 GMT

رگبار پراکنده و رعد و برق برای البرز پیش بینی شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۳۸۱۲

رگبار پراکنده و رعد و برق برای البرز پیش بینی شد

منصور رحمانیان مدیر کل هواشناسی البرز روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بررسی الگوهای پیش یابی هواشناسی حاکی از جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه البرز مرکزی است  که به موجب آن وزش باد شدید و گرد و خاک، غبار محلی خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی این مدت در  پاره ای نقاط احتمال  آتش سوزی مراتع و جنگل ها پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن آنکه  با توجه به رشد ابرهای همرفتی و محلی در بعضی ساعات عصر و شب رگبار پراکنده و رعد و برق در استان البرز ز دور از انتظار نیست . 

این مسئول دمای محسوس استان البرز برای امروز ۴۳ درجه بالای صفر، فردایکشنبه ۴۵ درجه بالای صفر و پس فردا دوشنبه  به ۳۸ درجه بالای صفر کاهش می یابد.

رحمانیان با اشاره به اینکه سرعت وزش باد عصر امروز استان البرز ۴۰ کیلومتر در ساعت است، بیان داشت: سرعت وزش باد عصر فردا دوشنبه به ۳۲ کیلومتر در ساعت و پس فردا به ۴۰ کیلومتر درساعت می رسد.

از ابتدای سال جاری تا کنون روزهای سالم تری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان البرز طی شد.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان البرز جنگل رعد و برق گرد و خاک وزش باد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روح اله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری است.

او تصریح کرد: از نیمه دوم هفته به بعد شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود که پس از آن بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در استان همدان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان، فامنین و بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

روح اله زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۲ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان