Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کتاب «آخرین نشان مردی»؛ داستان دانشجویی خوش ذوق است که مشغول نگارش پایان‌نامه دانشجویی است که وقایع اطراف بر نگارش پایان‌نامه تاثیراتی به همراه دارد. نگارش پایان نامه تحت‌تاثیر وقایع و رخداد‌های گوناگون اطراف قرار می‌گیرد و به تبع آن پیش می‌رود. تاریخ انتشار: 13:40 - 05 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۶۵۶۹

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نسخه صوتی کتاب «آخرین نشان مردی» که به تازگی با گویندگی میرطاهر مظلومی صوتی شده بود، در کتابخوان سوره مهر رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کتاب «آخرین نشان مردی»؛ داستان دانشجویی خوش ذوق است که مشغول نگارش پایان‌نامه دانشجویی است که وقایع اطراف بر نگارش پایان‌نامه تاثیراتی به همراه دارد. نگارش پایان نامه تحت‌تاثیر وقایع و رخداد‌های گوناگون اطراف قرار می‌گیرد و به تبع آن پیش می‌رود.


در این کتاب وقایع و موقعیت‌های طنز آمیز دوره دانشجویی با زبان فارسی معیار و قلم طنزآمیز مهرداد صدقی به رشته تحریر درآمده که برای افرادی که دوره دانشجویی را تجربه کرده‌اند یادآور خاطرات و برای افرادی که ذهنیتی از فضای دانشجویی ندارند می‌تواند جذاب باشد.

صدقی درباره نگارش این اثر و چگونگی خلق آن گفت: این کتاب در دوره‌ای که مشغول نگارش پایان‌نامه دکترا بودم نوشته شد و دقیقا با تحویل آن به اتمام رسید. البته اتفاقات و فضا‌های موجود در کتاب ساختگی است و اتفاقات قصه ساخته و پرداخته شده و هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد.

وی ادامه داد: این کتاب مجموعه داستان‌های طنزی است که با شخصیت‌های ثابت و رویداد‌های متوع طنزآمیز خلق شده است. همچنین در نگارش تمام بخش‌های این اثر سعی کردم احساس آرامش و حس خوب زندگی را به مخاطبان انتقال بدهم که با اتمام این کتاب در مخاطب همراه با لبخند، یک آرامش روحی و ذهنی ایجاد شود.

گفتنی است از مهرداد صدقی تاکنون کتاب‌های «آب نبات هل دار»، «آبنبات دارچینی» و «نقطه ته خط» از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظ م انقلاب ارمغان انتشارات انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی با خوانش دو سویه هشت مقطع مهم تاریخ ایران، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

مراسم رونمایی از کت مراسم رونمایی

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی