Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی در اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد که فردی با یک دستگاه خودروی سواری قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از یک از استان همجوار به قزوین را دارد که با تشکیل ۳ اکیپ از عوامل این پلیس بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجیان افزود: پس از پشتیبانی و تقویت اکیپ‌های اعزامی خودروی مورد نظر در یکی از محور‌های مواصلاتی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توقیف شد.

او اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۰ کیلو و ۳۹۹ گرم تریاک کشف کردند و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

*دیدار مردمی سردار فرمانده انتظامی استان قزوین در سامانه ۱۹۷

سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین به همراه رؤسای پلیس‌های تخصصی و معاونان خود روز دوشنبه ۷ مرداد ماه در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ حضور می‌یابد و به صورت حضوری و تلفنی با مردم گفتگو و به مشکلات انتظامی آنان رسیدگی می‌کند.

این جلسه از ساعت ۱۰ در محل دفتر نظارت همگانی واقع در بلوار باهنر –تقاطع خیابان عدلیه، برگزار می‌شود و تا ساعت ۱۲ همان روز ادامه دارد.

شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به این آدرسو تماس تلفنی با شماره تلفن ۱۹۷ و خط مستقیم ۲۱۸۲۴۲۱۰ مشکلات انتظامی خود را با مسئولان مربوطه در میان بگذارند و پاسخ لازم را دریافت کنند.

*یک کشته در واژگونی سواری پراید در تاکستان

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: یک دستگاه خودروی پراید در محور تاکستان به قروه ۳ کیلومتر بعد از روستای فارسجین واژگون شد که بر اثر این حادثه راننده خود در دم فوت کرد.

سرهنگ بیگلری افزود: کارشناسان علت این حادثه را توجه نکردن به جلو راننده پراید اعلام کردند.

*مرگ مرد ۴۸ ساله با واژگونی خودرو ساندرو در قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: یک دستگاه خودروی سواری ساندرو در مسیر الموت حوالی روستای میانبر واژگون شد که بر اثر این حادثه راننده ۴۸ ساله آن جان باخت.

سرهنگ بیگلری علت این سانحه را ناتوانی راننده توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه یک دستگاه خودروی پژو با ۲ دستگاه کامیون در تونل شماره ۵ محور یاسوج به بابا میدان برخورد کرد.

این حادثه منجر به آتش سوزی خودروی پژو شد.

متأسفانه در این حادثه سه نفر جان باخته و ۲ مصدوم حادثه توسط تیم‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 6096067

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت