Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود اشجاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق آمار دریافتی از سامانه های  تردد شمار نصب  شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در محورهای ورودی و خروجی؛ طی نخستین ماه تابستان امسال، یک میلیون و ۴۳۲ هزار و ۶۷۸ دستگاه خودرو به گیلان وارد شده  و یک میلیون و  ۷۳۳ هزار و ۸۰۹ دستگاه خودرو از استان خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی به بیشترین تردد طی تیرماه اشاره و بیان کرد:  روز ششم تیرماه  با ثبت ۹۰ هزار و ۵۲۲ خودرو ، بیشترین ورودی  و همچنین هشتم تیرماه با ثبت ۹۷ هزار و ۵۶۹ خودرو بیشترین خروجی استان را داشته است.

وی تصریح کرد:  تیرماه گذشته محور رامسر به چابکسر با ۶۰۰ هزار و ۳۳۶ دستگاه بیشترین تعداد ورودی استان و پس از ان محور آزادراه قزوین - رشت با ۳۶۷ هزار و ۲۲۶ دستگاه  دومین ورودی استان را  داشته اند.

به گفته اشجاری ، همچنین طی این مدت محور آزادراه رشت - قزوین با ۶۳۹ هزار و ۲۲۴ دستگاه و پس از آن محور چابکسر - رامسر با ۶۰۰ هزار و ۸۳ دستگاه خروجی ، بیشترین تعداد خروجی را داشته اند ضمن آنکه گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد ۶۱۵ وسیله نقلیه، پنجمین استان پرتردد کشور با سرعت متوسط ۷۴ کیلومتر بر ساعت بوده است.

رئیس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین  به ورود و خروج خودروها به استان نیز اشاره و اضافه کرد: طی چهار ماه نخست امسال؛ شش میلیون و ۶۳ هزار و ۹۸ دستگاه خودرو به استان وارد شده و شش میلیون و ۷۶۰ هزار و ۵۹۵ دستگاه خودرو از استان خارج شده است.

 محورهای ورودی و خروجی استان شامل شش محور اصلی آزادراه لوشان - قزوین، جاده قدیم لوشان - قزوین، منجیل- طارم ، چابکسر- رامسر ، آستارا - اردبیل و خلخال - اسالم است.

۷۲۹۶ / ۲۰۰۷/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال خودرو راهداری و حمل و نقل جاده وسیله نقلیه دستگاه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد و سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

سردار حسینی اظهار داشت: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح‌شده مردم رسیدگی کنند که یکی از کارهای خوب است.

وی تصریح کرد: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهم‌ترین مطالبات و درخواست مردم رسیدگی به تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی، شماره‌گذاری خودروها و اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود. نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ‌کدام جریمه اشتباهی نبود، بلکه درخواست بخشش بود.

رئیس پلیس راهور فراجا درخصوص نور چراغ‌ها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

سردار حسینی در خصوص بغل‌نویسی روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هرگونه نوشته یا برچسب روی شیشه‌ها و بدنه خودرو ممنوع است و تنها استثنا خودروهای مربوط به بخش‌های تجاری و اقتصادی هستند که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام کنند. در غیر این صورت، هرگونه تصویر و نوشته ممنوع است.

کد خبر 848337 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم خودرو پليس راهور

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود
  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو