Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

شهردار ایذه از نامگذاری کوچه‌ها و معابر شهرک ابوالفضل در ضلع غربی شهر ایذه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسدی‌زاده گفت: یکی از مطالبات جدی در چند سال اخیر اهالی شهرک ابوالفضل نصب تابلو معرف جهت کوچه‌ها و معابر شهرک فوق بود که بعضا باعث سردرگمی بسته‌های ارسالی از سوی اداره پست و سپس مشکلات عدیده در هنگام آدرس‌دهی و پیدا کردن آدرس منازل می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  این موضوع در دستور کار واحد روابط عمومی شهرداری ایذه جهت ساماندهی و نامگذاری معابر فوق قرار گرفت.

اسدی‌زاده بیان داشت: در ادامه با بررسی و پیگیری، کوچه‌های شهرک ابوالفضل واقع در ضلع غربی شهر ایذه که جمعیت قابل توجه‌ای را در خود جای داده، پس از انجام مراحل مقدماتی و طی نمودن مراحل قانونی، تابلوی کوچه‌ها پس از درج شماره و نام که معمولا" برگرفته از اسامی کوه‌ها و مناطق محلی است در محل نصب گردیدند.

شهردار ایذه عنوان کرد: در بخش دیگری از رسیدگی به وضعیت تابلوی معابر شهری طی یک برنامه ریزی که بصورت محله‌ای در حال انجام و پیگیری کلیه تابلو‌های معابر شهری در حال رنگ آمیزی و مرتب سازی است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهردار ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری

محسن افشار با اشاره به مشکلات موجود در شهرک پیشاهنگی گفت: افزایش ارتقاء امنیتی در این منطقه امر واجب و مهمی است که در این خصوص مدیریت شهری با اختصاص زمین جهت احداث کلانتری در شهرک پیشاهنگی آماده همکاری است.

وی با اشاره به نیازهای این شهرک ادامه داد: در این زمینه توافق‌هایی نیز حاصل شده است. همچنین احداث فضای سبز برای این منطقه در دستور کار قرار داشته و اعتبار لازم برای احداث دیده شده است.

 افشار با اشاره به برنامه‌های پیش رو بیان کرد: احداث فضای سبز در شهرک رضوانیه و منطقه باسکول هم در دستور کار بوده و در بودجه سال جاری نیز اعتبار آن دیده شده است. علاوه بر این احداث پارکینگ طبقاتی، فرهنگسرا و بازار روز در مناطق سه گانه از دیگر مواردی است که اعتبار احداث آنها در بودجه دیده شده و در دستور کار این شورا است.

وی ادامه داد: همچنین اجرای خط ویژه بی آر تی، سالن ورزشی در شهرک پیشاهنگی، ارتقای سیاسی، جمع آوری آب‌های سطحی و احداث زمین بسکتبال و چمن مصنوعی از دیگر برنامه‌های پیش رو است که طرح‌های اولیه آن نیز آماده شده و پس از بررسی‌های نهایی وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه خدمات عمومی و درمانی در کمالشهر گفت: واگذاری زمین و همکاری در ساخت بیمارستان کمالشهر و همچنین جانمایی و تهیه زمین برای احداث مصلی از جمله اقداماتی است که توسط شورا در حال پیگیری است.

وی گفت: امیدواریم سایر نیازهای شهری کمالشهر با توجه به بافت جمعیتی و ویژگی خاص منطقه‌ای و صنعتی آن در طی برنامه‌های پیش رو با مساعدت سایر مراکز مرتبط تحقق بیشتری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تصاویری تلخ از داخل کوچه‌های شهرک چوبی سوخته در گیلان | آتش از کجا شروع شد؟
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه