Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان بقیه الله اعظم شهرستان بشاگرد درنبود پزشک متخصص ، بیماران و ‌مادران باردار را که نیاز به مداوای بیشتر دارند در میان جاده‌های پرخطر به میناب اعزام می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بشاگرد، بیمارستان بقیه الله اعظم شهرستان بشاگرداز جمله بیمارستانهای کشور واستان هرمزگان است که در آن پزشک متخصص وجود ندارد وخدمات انجام شده در آن به شکل درمان بستری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این منطقه از استان هرمزگان با داشتن مردمی نجیب ،ساده وکم توقع سالهاست که در شهرستان خود بیمارستانی را مشاهده می‌کنند اما خدمات ارایه شده به مردم با پزشک عمومی صورت می‌گیرد تا مردم باعدم رضایت کافی و با طی کردن ساعت‌ها وکیلومترهای زیادی از راههای پر پیچ خم به پزشکان متخصص در کلینک ها ‌بیمارستان شهرستان میناب مراجعه کنند.

 

خطراتی که چندی قبل مادران باردار منطقه گافر را تهدید کرد ویا عقرب گزیدگی هایی که این روزها در بشاگرد شاهد هستیم هنوز مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان را به تکمیل کادر پزشکی بیمارستان متقاعد نکرده تا مردم این شهرستان از خدمات تخصصی بهرمند باشند.

 

روز  گذشته هم نیز مادر بارداری که با داشتن علایم زایمان به این بیمارستان مراجعه می‌کند در نبود امکانات وپزشک متخصص زنان وزایمان با آمبولانس به میناب اعزام می شود که در میان پیچ خم های جاده های بشاگرد تکان‌های آمبولانس این مادر باردار در بین راه ودر آمبولانس فرزند خود را به دنیا می آورد.

 

بیمارستان بشاگرد نیاز مبرم به پزشک متخصص دارد

 

« عباس علیمراد »، رییس شبکه بهداشت ودرمان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره به اینکه همه اقدامات لازم برای جذب پزشک متخصص صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر و با کمبود پزشک متخصص، بیمارستان بشاگرد نیاز مبرم به استقرار پزشک متخصص دارد ودانشگاه علوم پزشکی هم در تلاش است تا این نیاز را مرتفع سازد.
 

 

علیمراد بیان کرد: رییس دانشگاه علوم پزشکی در بازدید از بیمارستان بشاگرد مشکلات وکمبودها را از از نزدیک لمس کرده اند وقول داده تا در هرشرایطی بتواند دو پزشک متخصص داخلی واطفال را تا آذرماه سال جاری در این مکان مستقر کند.

 

وقت زایمان مادر باردار گذشته بود و مادر باردار برای زایمان به میناب اعزام شد

 

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بشاگرد در خصوص زایمان مادر باردار در آمبولانس در نبود پزشک متخصص زایمان، عنوان کرد: با اطلاع از اینکه مادر بارداری به بیمارستان مراجعه کرده که وقت زایمان آن گذشته است برای جلوگیری از ریسک ‌خطرات ناشی این مادر باردار با آمبولانس و یک ماما به میناب اعزام شد که در بین را پیش از رسیدن به بیمارستان ابوالفضل بچه خود را در آمبولانس ودر مراقبتهای مامایی به دنیا آورد.

 

علیمراد گفت: دانشگاه علوم پزشکی در صدد است تا در هنگام جذب نیروهای طرح پزشکی شرایط حضور پزشک متخصص زنان در بشاگرد فراهم کند تا مادران وزنان بشاگردی از این خدمات بهره مند شوند.

 

وی از خرید وتجهیز دستگاه سنوگرافی در بیمارستان بشاگرد خبرداد و افزود: با خرید این دستگاه امیدواریم که شرایط حضور پزشک متخصص برای انجام سنوگرافی نیز فراهم شود.

 

بیمارستان بقیه الله اعظم شهرستان در سال ۹۱ به بهره برداری رسید.

 

گفتنی است؛ شهرستان بشاگرد با مساحتی در حدود 8865/27 کیلومترمربع 53/12 درصد از مساحت استان هرمزگان را به خود اختصاص داده و از سه بخش و چهار نقطه شهری و 217 نقطه روستائی دارای سکنه تشکیل شده و جمعیت آن طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ برابر با ۳۳٬۰۸۵ نفر بوده‌است.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه آیت الله جعفری غنی سازی اوقات فراغت بیرجند اوقات فراغت شیراز قم نبود پزشک متخصص زایمان آمبولانس بشاگرد خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در آتش‌سوزی انبارها منطقه شهرری مستقراند.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد مصدومان حادثه انبارهای منطقه شهرری اظهار کرد: عملیات آتش‌نشانی انجام شده، تاکنون مصدوم نداشته و عملیات آتش‌نشانان در مراحل پایانی است.

وی افزود: بیمارستان ضیاییان و شهدای یافت آباد برای پذیرش و بیمارستان هفت تیر برای تخلیه بیمارستان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در محل مستقر هستند

کد خبر 747989

دیگر خبرها

  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد