Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تعدادی از مدیران و مسئولان در پرونده پدیده دخیل بودند که از دادستان استان می خواهیم نسبت به تشکیل پرونده برای آنها اقدام شود.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی مظفری صبح شنبه در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شرکت «پدیده» در مشهد با تاریخی دانستن رأی دادگاه پدیده اظهار کرد: در طول دوره دادرسی متوجه دخالت تعدادی از مدیران و مسئولان در پرونده پدیده شدیم که برای آنها تشکیل پرونده نشده است لذا از دادستان خراسان رضوی می‌خواهم در اسرع وقت برای تشکیل پرونده و رسیدگی به آنها اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برخورد مشهود با مفاسد اقتصادی در چند سال اخیر را یکی از اقدامات قوه قضائیه در راستای کاهش این جرایم دانست و افزود: شعار برخورد با مفاسد اقتصادی سرلوحه کار قوه قضائیه قرار دارد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی حفظ و بازگشت اموال مردم را یکی از دغدغه‌های اصلی در پرونده پدیده دانست و عنوان کرد: در واقع حفظ و پیگیری جلوگیری از تضییع اموال مردم هدف اصلی برگزاری دادگاه پدیده بوده است.

مظفری با بیان اینکه پهلوان در پرونده پدیده نقش مهمی داشته و از طریق معرفی افراد مختلف سعی در طولانی کردن روند رسیدگی به پرونده داشته است گفت: پهلوان به حبس ابد، استرداد اموال و اعطای سهام به مردم محکوم شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران از مردم خواست تا با توجه به اینکه رأی پدیده به تازگی اعلام شده است برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر منتظر اطلاعیه از طریق روابط عمومی دادگستری بوده و به مکان خاصی مراجعه نکنند تا اطلاعات دقیق در اختیار آنها قرار گیرد.

وی همچنین به مقصران و مدیرانی که در بحرانی شدن مسائل شرکت پدیده نقش داشتند اشاره و اظهار کرد: دادستان به کار آنها ورود، آنها را پای میز محاکمه آورده و به اشد مجازات برساند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان