Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، خانم توسلی مسئول فرهنگی خانواده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی "شمیم خانواده" با حضور دو هزار و 500ورزشکار از بین همسران و دختران کارکنان سپاه در 6 رشته ورزشی؛ آمادگی جسمانی، تیراندازی، شنا، والیبال، تکواندو و دارت به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد بام ایران آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، با بیان اینکه ورزش یک ارزش است با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «به ورزش زن‌ها حقیقتا باید اهتمام ورزیده شود و در این باره هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد»، گفت دو هزار و 500نفر از همسران و فرزندان دختر پاسداران از سراسر کشور در این مسابقات شرکت نموده اند، که33 نفر  اعزامی از استان هرمزگان  بوده است.

توسلی، در رشته آمادگی جسمانی توسط خواهران زینب حیدری و معصومه پهلوان زاده و به مربی گری سر کار خانم محدثه مولاپرست توانستیم مدال نقره و مقام دومی در رده سنی جوانان و بزرگسالان و همچنین در جایگاه دوم کشوری قرار بگیریم.

وی، گفت: در رشته های تیراندازی با تپانچه و تفنگ بادی توسط خواهران فاطمه جدکاره ( مقام دوم تپانچه ) و ستایش عباسلو( مقام سوم تفنگ ) توانستیم به مربی گری سر کار خانم نرگس خاکساری دو مدال نقره و برنز را کسب نماییم.

وی، یادآور شد: در رشته دارت، تیم دارت هرمزگان  توانست مقام چهارم کشوری را کسب نماید.

مسئول فرهنگی خانواده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، افزود:  در رشته والیبال، تیم استان هرمزگان توانست مقام پنجم کشوری را کسب نماید

با توجه به اهمیت ورزش در ارتقا سطح سلامت روحی و جسمی خانواده و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام به ورزش بانوان، سازمان فرهنگی خانواده سپاه در این راستا گام برداشته و نسبت به برگزاری این مسابقات اقدام کرده است.

 وی افزود: گسترش و فراگیر کردن برنامه‌های هدفمند و تأثیرگذار فرهنگی ورزشی خانواده پاسداران و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان مبنی بر آموزه‌های دینی و تحقق منویات فرماندهی کل قوا در زمینه توجه به ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

مسئول فرهنگی خانواده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، اضافه کرد: ایجاد تحرک و پویایی و نشاط و شادابی در بین خانواده پاسداران و ایجاد انگیزه و ارتقا بخشیدن به توانمندی‌های خانواده پاسداران با استفاده از ظرفیت‌های درون سپاه و بسیج نیز از دیگر اهداف برگزاری مسابقات است.

وی، افزود: در آینده ای نزدیک سومین جشنواره شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر کارکنان سپاه به میزبانی تبریز  برگزار خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر

ایسنا/خراسان شمالی مسابقات شنای کارگری در خراسان شمالی که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شده بود، با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رئیس هیات اجرایی مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران خراسان شمالی  در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۵۰ نفر شرکت کننده از کارگاه های مختلف و کارگران مشمول قانون کار در مجموعه ورزشی کارگران امام علی (ع) شهرستان بجنورد برگزار شد.

مهدی اسلام خواه، برگزاری این مسابقات را به مناسبت ارج نهادن به مقام کارگران و گرامیداشت هفته کار و کارگر برای ایجاد شور و شوق مضاعف بین کارگران اعلام کرد و افزود: برگزاری برنامه هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل در حوزه کارگری می‌دانیم.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه رده سنی برگزار شد، گفت: در رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال، امیررضا باقرزاده از سبزگستر شیروان، رضا تحولاتی و یوسف زمانی فر از آلومینای جاجرم و همچنین سجاد راستگو از استخر هلال احمر شیروان به مقام های اول تا چهارم رسیدند.

رئیس هیات اجرایی مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران خراسان شمالی ادامه داد: در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال پوریا کلانتری از استخر ۱۹ مهر بجنورد، محمد شاکریان از آلومینای جاجرم و ارشک زعفرانی از راهداری به مقام های اول تا سوم رسیدند.

به گفته اسلام خواه، در رده سنی بالای ۴۰ سال نیز ولی الله استاجی، حجت یداللهی و علی سدید به مقام های برتر رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر