Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اخذ مجوز رسمی نشریه علمی «شاهد اندیشه» از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: فصلنامه جدید شاهد اندیشه به ‌زودی در گروه مجلات شاهد منتشر می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از بنیاد شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاویانی راد با اعلام این خبر اظهار کرد: تبیین مفاهیم علمی در حوزه ایثار و شهادت و رصد راهکارهای علمی برای بهره‌برداری در بخش‌های عملیاتی و اجرایی دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمت رسان به فرهنگ ایثار و شهادت و بسترسازی علمی برای استفاده حداکثری از مقوله ایثار و شهادت در توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور و همچنین جلب و تسهیل همکاری اساتید دانشگاهی، نخبگان و اندیشمندان حوزه‌های مختلف برای پرداختن به موضوعات مرتبط با ایثارگران، فرهنگ ایثار و شهادت و موضوعات سازمانی بنیاد شهید از مهم‌ترین اهداف فصلنامه علمی «شاهد اندیشه» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فصلنامه شاهد اندیشه در گروه مجلات شاهد در حالی قدم در عرصه مطبوعات می‌گذارد که جای خالی آن در بخش مطبوعات علمی کشور کاملاً محسوس بود، نشریه‌ای که باهدفی بزرگ به‌منظور انتشار دستاوردها، نتایج تحقیقات، توسعه علمی و ترویج فرهنگ شهادت در زمینه‌های مرتبط با انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و... منتشر خواهد شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد در پایان خاطر نشان کرد: «شاهد اندیشه» به‌عنوان نشریه تخصصی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد و به صاحب‌امتیازی بنیاد شهید و امورایثارگران منتشر خواهد شد و در نخستین اقدام فرایند اینترنتی ثبت‌نام را برای جامعه علمی کشور فراهم نموده است و اعضاء هیئت علمی دانشگاه ها، دانشجویان، پژوهشگران و بویژه نخبگان شاهد و ایثارگر می توانند از طریق درگاه اینترنتی www.shahedeandisheh.ir و مطالعه ضوابط علمی فصلنامه، مقالات و پژوهش های خود را محور های موضوعی ارسال کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند

در حمله افراد مسلح به نمازگزاران در مسجدی در شهرک اندیشه شهرستان گذره در هرات واقع در غرب افغانستان هفت نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری آمو تی، افراد مسلح ناشناس شامگاه دوشنبه به مسجد امام زمان (عج) در شهرک اندیشه شهرستان گذره در هرات حمله کردند.

در پی این حمله مسلحانه که هنگام نماز مغرب و عشا روی داده است، دست کم هفت تن از نمازگزاران از جمله امام جماعت این مسجد، ۲ زن و یک کودک به شهادت رسیده و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

تاکنون جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده و حکومت سرپرست طالبان در افغانستان نیز بیانیه‌ای در این خصوص منتشر نکرده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود