Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:35:39 GMT

زیرساخت‌های ورزشی جنوب استان بوشهر تقویت می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۵۰۲۹

زیرساخت‌های ورزشی جنوب استان بوشهر تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سکینه الماسی پیش از ظهر شنبه در بازدید از استادیوم ورزشی شهید زنگباری بردخون اظهار داشت: فعالیت‌های ورزشی در منطقه گسترش خوبی پیدا کرده که تلاش می‌کنیم نیازها و امکانات لازم برای اهالی ورزش فراهم شود.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری‌های مستمری برای حل مشکلات و تأمین خواسته‌های ورزش‌کاران صورت گرفته که آغاز سالن ورزشی بانوان در شهر بردخون از این نمونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: روشنایی استادیوم ورزشی بردخون تا دهه فجر راه‌اندازی می‌شود و با مشارکت و همکاری شهرداری نورحداقلی برای این فضای ورزشی آماده می‌شود تا به دلیل گرمی هوا ورزش‌دوستان بتوانند در شب فعالیت کنند.

مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش بردخون نیز گفت: تلاش‌های خوبی صورت گرفته و با مشارکت ورزش‌کاران، فعالیت‌های زیادی در منطقه داشتیم، برخی از مشکلات و کمبودها رفع شده که امیدواریم با معرفی رؤسای هیئت‌های ورزشی این فعالیت‌ها گسترش پیدا کند.

صادق نظری افزود: با وجود همه فعالیت‌ها در این مدت از طرف نماینده مجلس توجهی به ورزش منطقه نشده و تنها از مشارکت خیرین و برخی مسؤولان بهره برده‌ایم که عملکرد قابل قبولی داشته‌ایم اما اعتبار کافی در اختیار نداریم.

در این بازدید که برخی از ورزش‌کاران، مسئولان هیئت‌های ورزشی و فوتبال‌آموزان مدرسه فوتبال نیز حضور داشتند احمد بهروزیان‌فر مدیرکل ورزش و جوانان استان در ارتباط با نماینده مجلس گفت: تاکنون اعتبار کمی به ورزش استان اختصاص یافته اما به دنبال این هستیم که اعتبار بیشتری جذب شود و کمک می‌کنیم امسال نور استادیوم ورزشی بردخون به نتیجه برسد.

کد خبر 4677210

منبع: مهر

کلیدواژه: عسلویه بوشهر بردخون سکینه الماسی شهرستان دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و تقویت شوراها امری ضروری است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها، مشارکت مردم در اداره امور جامعه را از برکات ارزشمند تاسیس شوراها برشمرد.

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام تاکید کرد: نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراها در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که سبب شد، مشارکت مردم در اداره امور جامعه بیشتر شود.

محمدی زاده تصریح کرد: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند و تقویت شوراها امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور تاثیرگذار هستند و روز به روز شاهد نقش آفرینی بیشتر شوراها هستیم.

محمدی زاده ابراز داشت: با گذشت بیش از ربع قرن از فعالیت شوراها در کشور، نقش و جایگاه این نهاد در تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدیریت شهری و روستایی، تثبیت شده و امیدوارم با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌شناسی دقیق، شاهد ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های شوراها باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش شوراهای استان را دارم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید