Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حسین کاظمی مربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: ما همه تلاش خود را در فینال رقابت‌های جوانان جهان انجام می‌دهیم، چون هدف ما کسب یک افتخار ابدی است. تاریخ انتشار: 14:40 - 05 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۶۵۹۸

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان از بحرین، حسین کاظمی در خصوص پیروزی تیم والیبال جوانان ایران مقابل برزیل و صعود به فینال رقابت‌های جوانان جهان اظهار داشت: ما مقابل برزیل بازی خیلی خوبی انجام دادیم و با شناخت کافی از برزیل به مصاف این تیم رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستیم که بازیکن شماره ۹ برزیل در حملات تیمش نقش زیادی دارد بنابراین با سرویس‌های خوب این بازیکن را مهار کردیم و اجازه ندادیم توپ به این بازیکن برسد.

وی ادامه داد: برزیل مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت. البته این تیم در بازی‌های قبلی خود تیم خیلی قدرتمندی بود و تنها یک شکست داشت که این شکست هم به ضررش تمام شد، چون حریفش در نیمه‌نهایی تیم ایران شد. بازیکنان ما بهترین عملکرد خود را مقابل برزیل به نمایش گذاشتند. امیدوارم امشب هم با یک بازی خوب مقابل ایتالیا بتوانیم قهرمان رقابت‌ها شویم.

مربی تیم والیبال جوانان در مورد اینکه آیا تیم ایران می‌تواند در فینال مقابل تیم ایتالیا به برتری برسد، تصریح کرد: ایتالیا تیم پرمهره‌ای است و به نظر من قوی تری حریف ما در این دوره ایتالیا است. ما یک بار در مرحله قبلی مقابل این تیم شکست خوردیم، اما شکست این تیم دور از دسترس نیست. اگر بتوانیم شرایط بازی با برزیل را داشته باشیم می‌توانیم ایتالیا را هم شکست دهیم. البته فینال شرایط خاص خودش را دارد. ییروزی مقابل ایتالیا خیلی سخت است و به شرایط بازی و اتفاقاتی که در آن زمان رخ می‌دهد بستگی دارد.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: ما همه تلاش خود را در فینال انجام می‌دهیم، چون هدف ما کسب یک افتخار ابدی است. امیدوارم مردم خوب ایران، فرزندان خود را دعا کنند تا در این میدان سخت هم پیروز شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین کاظمی فدراسیون والیبال والیبال جوانان جهان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب اللهیار شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم ژوپیر لیگ و ششمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از سه مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22:15 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف خنت، تیم صدرنشین در این مرحله رفت.

اللهیار صیادمنش که در 6 بازی دور رفت فصل 24-2023 برای هال سیتی در چمپیونشیپ و در 12 مسابقه دور برگشت برای وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته ولی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده بود، در بازی با خنت به این روند پایان داد.

مهاجم ایرانی وسترلو در دقیقه 2 دیدار شنبه شب مقابل خنت روی توپ برگشتی در محوطه جریمه حریف، شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپ او در میانه راه را لوکاس استاسین تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

پاس گل اللهیار صیادمنش در پایان بازی دستاوردی برای وسترلو نداشت و این تیم در نهایت با نتیجه سه بر دو در دیدار خارج از خانه مقابل خنت شکست خورد تا 17 امتیازی و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل خنت سیزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ را انجام داد و اولین پاس گل‌اش را پس از یکسال به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)