Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: منافقین پس از عملیات مرصاد دچار یک شوک و آشفتگی جدی در بین خودشان شدند؛ آن‌ها امید حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی در عملیات فروغ جاویدان یا همان مرصاد را داشتند؛ اما شکست این عملیات ضربات سنگینی را به آن‌ها وارد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد یاری کارشناسان مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی دیار آفتاب؛ بابیان این مطلب که از سال ۶۱ و با فرار بنی‌صدر، سازمان مجاهدین خلق فاز مسلحانه به خود گرفت، گفت: این سازمان با ایدئولوژی‌های التقاطی کمونیست، مارکسیست و سوسیالیست و با کشیدن زرورق اسلامی بر روی کارهای خود، فعالیت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به دلیل عملکرد غلط و ماهیت ضد دینی و اعتقادی خیلی سریع ماهیت اصلی خودشان را نشان دادند.

یاری اظهار کرد: سازمان منافقین بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساند. پس از فرار و استقرار در کمپ اشرف، به‌عنوان گروهک ورشکسته سیاسی مطرح می‌شوند که هیچ جایگاهی در بین ملت ایران ندارند.

وی افزود: این گروه بدنام، هیچ طرفداری ندارد؛ حتی خود آمریکایی‌ها روی این گروه حساب باز نمی‌کنند و صرفاً برای عملیات ایذایی از ظرفیتشان استفاده می‌کنند. این گروهک با بدنام‌ترین دشمنان ایران و جهان اسلام نظیر رژیم صهیونیستی و عربستان ارتباط دارند و برای اقدامات خود گدایی می‌کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: منافقین پس از عملیات مرصاد دچار یک شوک و آشفتگی جدی در بین خودشان شدند؛ آن‌ها امید حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی در عملیات فروغ جاویدان یا همان مرصاد را داشتند؛ اما شکست این عملیات ضربات سنگینی را به آن‌ها وارد کرد. پس‌ازاین مقطع به بعد آن‌ها دچار کم برتر بینی و ضعف برنامه‌ریزی شدند.

یاری یادآور شد: این گروهک ورشکسته سیاسی که برخی از اعضای آن‌ها فرار کردند، در بین ملت ایران جایگاهی ندارند. این گروهک التقاطی و فاسد برای رسیدن به اهداف خود با تمام دشمنان ایران همراهی می‌کنند.

وی اضافه کرد: قدرت بین‌المللی و اقتدار نظام ایران در برخورد با مسائل امنیتی و نظامی سبب ورود این گروهک در فاز عملیات روانی شده است. به‌نحوی‌که با استقرار در مقری، کارشان تولید و تبادل اخبار ناامیدکننده علیه نظام و به نیابت از اقشار مختلف است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: گروهک تروریستی که ادعای آزادی خلق را داشت، امروز وظیفه این پادوهای آمریکا و اسرائیل به تولید و توزیع اخبار جعلی خلاصه‌شده است. این گروهک اعتبار سابق را ندارد و آمریکا و اسرائیل استفاده ایذایی از آن‌ها می‌کند. هر سال که می‌گذرد این جریان، جریانی ضعیف‌تر، بی‌اعتبارتر و نامشروع‌تر می‌شود.

یاری خاطرنشان کرد: گروهک منافقین در بین ملت ایران و حتی در بین خودشان و دشمنان ملت ایران در حال تقطیر شدن هستند و با بالا رفتن سن آن‌ها و فوت برخی از رهبر آن‌ها این گروهک رو به افول و نابودی و به پایان عمر خود نزدیک است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری سنیم از زاهدان،‌ روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد:  به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ های 24 آذر 1402 در ستاد انتظامی و 16 فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک
  • ابوترابی: «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی است
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون