Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@12:39:19 GMT

شبکه‌های فرسوده آب هرات اصلاح شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۵۴۱۰

شبکه‌های فرسوده آب هرات اصلاح شد

مدیر امور آب و فاضلاب هرات از اصلاح و بازسازی 841 متر شبکه آبرسانی از اول سال جاری تا‌کنون در این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «عبدالله حیدری» ضمن اعلام این خبر از دیگر اقدامات چهار  ماهه این امور به تولید 594 هزار و 880 مترمکعب آب شرب و بهداشتی ، فروش 57  فقره انشعاب آب، رفع 107 مورد اتفاقات انشعاب و  رفع 14 مورد اتفاقات شبکه‌های توزیع اصلی و فرعی یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعویض 12 فقره کنتور، نصب 36  فقره انشعاب آب، انجام 236 مورد آزمایش های باکترولوژی، شیمی و فیزیک آب، انجام خدمات مورد درخواست متقاضیان و مشترکان در کمترین زمان و پاسخگویی تلفن 122 اتفاقات به صورت شبانه‌روزی و رفع اتفاقات در کوتاه‌ترین زمان ممکن را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت برشمرد.

حیدری اظهار کرد: در حال حاضر آب شرب و بهداشت شهر هرات با استفاده از چهار حلقه چاه با مجموع دبی 75 لیتر بر ثانیه تامین و نیاز جمعیت 18 هزار  نفری این شهر را تامین می‌کند.

این مسئول در پایان یادآور شد:  تامین و توزیع آب شهروندان با استفاده از 33 کیلومتر خط انتقال، 115 کیلومتر شبکه توزیع و 9 هزار متر مکعب حجم مخزن ذخیره آب انجام می‌شود.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آب و فاضلاب تلفن شبانه روزی شیمی فیزیک قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه نقدی ریسپکت ۲ در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

ثبت نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام است.  

رنگ محصول مورد نظر براساس ظرفیت در دو رنگ سفید-مشکی عرضه و اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می‌شود؛ همچنین ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت خواهد گرفت.

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه تشریح کرده است، از جمله آنکه متقاضیان می‌توانند بر در مهلت مقرر نسبت به ثبت تقاضای خود به همراه ثبت مشخصات خودروی فرسوده تحت تملک خود در سایت فروش شرکت اقدام کنند، پس از انجام راستی آزمایی توسط سازمان‌های مربوطه و تایید اطلاعات ثبت شده و اخذ تاییدیه‌های لازم از سوی ستاد ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده و تایید راهور فراجا مبنی بر طی شدن فرآیند اسقاط خودروی فرسوده دعوت نامه تکمیل وجه برای متقاضیان طرح نام برده شده صادر و امکان واریز وجه برایشان فراهم خواهد شد.

 

دانلود بخش نامه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف
  • مرمت مسجد تاریخی«چهلستون و یری» با جدیت ادامه یابد
  • عرضه نقدی ریسپکت ۲ در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
  • اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف وارد فاز عملیاتی شد
  • انجام بیش از ۸۲۰هزار آزمون کلرسنجی از شبکه های توزیع آب در گلستان
  • ضرورت تامین امنیت سایبری شبکه های توزیع برق با فناوری نوین
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس