Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@15:27:14 GMT

یوفو‌ها در نقشه گوگل

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۵۴۸۱

یوفو‌ها در نقشه گوگل

سابقه مشاهده یوفو در قطب جنوب به سال‌ها قبل برمی‌گردد. با هربار ادعای دیدن یوفوها در این منطقه، گزارش‌هایی آن را تایید می‎کنند و رسانه‌ها، به شایعات در این‎باره دامن می‎زنند و درنهایت تا مدتی ماجرا فراموش می‎شود. با این‎همه وجود یوفو در قطب جنوب از موضوعات موردعلاقه شکارچیان بشقاب پرنده است و هر از گاهی دوباره نقل مجالس می‏شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عده‎ای از شکارچیان یوفو با اصرار باور دارند که اولین بار در سال ۱۹۶۵ و روی یکی از جزایر قطب جنوب به نام «دیسپشن»، بشقاب‎پرنده‎‏ای با حرکات عجیب درحال پرواز بوده‎است. حالا براساس ادعای یک یوفوشناس به نام «اسکات وارینگ» و با استفاده از نقشه گوگل، ناحیه سقوط یوفوی بیگانگان در قطب جنوب دیده شده‎است. اصل دیدن یوفو یک‎طرف و ادعای مشاهده‎اش در جنوبی‌ترین محدوده سیاره زمین، محیطی که دمای هوا می‌تواند به منفی 90 درجه سانتی‎گراد برسد، یک طرف دیگر. وارینگ اما می‎گوید به‎رغم سرمای هوا و شرایط سخت قطب، سخت درگیر پیگیری ردپای بیگانگان است و توانسته نشانه‎هایی از آن‎ها در نقشه گوگل پیدا کند: «مطمئن هستم که یک یوفوی سقوط‌کرده در منطقه‌ای از قطب جنوب دیدم. بخشی از بال این یوفو پیچ‌ خورده و قسمت عمیق آن ذوب شده‎‎بود و نشانه‎های سوختگی روی آن دیده می‌شد. من در اصل به دنبال پایگاه این موجودات در قطب بودم ولی با این سفینه روبه‎رو شدم که به نظر می‌رسد مدت زمان زیادی از سقوط آن گذشته است». وارینگ ادامه می‌دهد: «این فضاپیمای بیگانگان 96 متر طول داشت و دنباله آن 488 متر بود. به‌نظر می‌رسید از موادی ساخته شده‎باشد که در سطح مریخ وجود دارد».

این اولین بار نیست که کسی ادعاهایی عجیب و علمی- تخیلی درباره قطب جنوب مطرح می‌کند، شاید خالی از سکنه بودن این منطقه و دشواری انجام اکتشافات در آن باعث شده‎است که هر چندوقت یک‌بار یک نظریه‌پرداز و چه بسا یک خیال‎پرداز، داستانی عجیب را به این منطقه ربط دهد؛ از وجود مرکز فرماندهی موجودات فضایی و هرم‌های عظیم گرفته تا پایگاه‌های مخفی که قدرت‌های جهانی نمی‌خواهند کسی از وجود آن‌ها بویی ببرد، داستان دیدن یوفوها همچنان مبهم و سر به مهر است و گزارش‌های ضد و نقیض درباره آن به جذابیت این موضوع اضافه کرده‎است.

منابع: ancient-code،express، ibtimes-روزنامه خراسان

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری علم و دانش دانستنی های علمی گوگل قطب جنوب یوفو بشقاب پرنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل

به گزارش شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در جولان اشغالی خبر داد و به شلیک ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی اشاره کرد.موج دوم حملات موشکی از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی انجام شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از صهیونیست‌ها در منطقه جولان اشغالی خواسته شده که به پناهگاه امن بروند.طی دقایق اخیر حدود هفتاد موشک به منطقه جنوب منطقه جولان اشغالی شلیک شده است.منابع مذکور مدعی رهگیری برخی موشک‌ها شدند.

حزب الله لبنان نیز اعلام کرد که با ده‌ها موشک کاتیوشا مقر فرماندهی لشکر جولان در پایگاه نفح در این منطقه اشغالی را هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی حملات هوایی به مراکز حزب الله در مناطق «السفری»، «رامیه» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آنروا: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس