Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان لیگ فوتبال ایران در ابتدای لیگ هجدهم درصدد بود تا سوپرجام فوتبال ایران را بین پرسپولیس (قهرمان لیگ) و استقلال تهران (قهرمان جام حذفی) برگزار کند، اما این بازی به دلیل حضور نداشتن آبی پوشان پایتخت برگزار نشد. ابتدا سازمان لیگ و سپس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کردند تا شاگردان برانکو قهرمان سوپر جام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق، استقلالی‌ها به شدت واکنش نشان دادند و به این رای معترض شدند، اما کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هم این رای را تأیید کرد تا سوپرجام به باشگاه پرسپولیس اهدا شود و سپس آبی پوشان پایتخت شکایت شان را به دادگاه عالی ورزش (CAS) بردند.

در پی این شکایت، مسئولان باشگاه استقلال، پرسپولیس و سازمان لیگ برای ارائه مستندات و دفاعیات به سوئیس رفتند و در جلسه این دادگاه حضور یافتند و مدارک خود را ارائه دادند.

ابتدا قرار بود رای در ماه‌های گذشته اعلام شود، اما اعلام شد تیرماه ۱۳۹۸ اعلام می‌شود که این اتفاق هم رخ نداد و مهدی ذاکر، مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: دادگاه عالی ورزش (CAS) برای رای دادن به این پرونده زمان خواست و مهلت آن را تا ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ تمدید کرد.

او افزود: به احتمال ۹۹ درصد رای تا همان زمان اعلام می‌شود.

دادگاه عالی ورزش تاکید کرده که بررسی همه جانبه پرونده و صدور رای در این باره به زمان بیشتری نیاز دارد و با توجه به حدود اختیاراتش می‌تواند پرونده را مورد بازبینی مجدد قرار داده و در بازه زمانی طولانی تری به ادعا‌های مطرح شده رسیدگی کند که درصدد است تا رای این پرونده را تا ۸ آگوست ۲۰۱۹ (۱۷ مرداد ۱۳۹۸) اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

کالدرون: تأخیر در شروع لیگ به سود ما است/ ۲ بازی تدارکاتی دیگر برگزار می‌کنیم

گلزنی آقای حاشیه برای پرسپولیس/ عالیشاه مصدوم شد

پرسپولیس ۴ - نیروی زمینی صفر/ شاگردان کالدرون با عنوان سومی به استقبال لیگ رفتند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس و دادگاه CAS

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • شرایط صدور دستور موقت
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد