Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@23:08:03 GMT

۱۷ روستای جعفرآباد قم آب شرب روستایی ندارد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۵۶۴۳

۱۷ روستای جعفرآباد قم آب شرب روستایی ندارد

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۱۷ روستای بخش جعفرآباد آب شرب روستایی ندارند گفت: حق آبه استان از سد الغدیر را باید به استان اختصاص دهند. ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه 17 روستای بخش جعفرآباد آب شرب روستایی ندارند اظهار داشت: حق آبه استان از سد الغدیر را باید به استان اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پیگیری حق آبه استان قم گفت: 65 میلیون مترمکعب از حق آبه استان مربوط به سد الغدیر است و باید این حق‌آبه‌ها گرفته شود و با جابه‌جایی آب تخصیص داده‌ شده مخالف هستم.

وی با اشاره به ادامه داشتن مشکلات فاضلاب منطقه پردیسان عنوان کرد: باید جلسه‌ای با حضور وزیر نیرو، رئیس مجلس و مدیریت استان به‌منظور رسیدگی به وضعیت پروژه‌های آب و فاضلاب و پردیسان قم برگزار شود.

آلودگی آب شرب شهرهای استان خوزستان صحت نداردخراسان‌رضوی|بزرگترین روستای غیر اقماری گناباد بدون آب شرب است2 حلقه چاه آب جدید به شبکه آب شرب کرمان وارد می‌شود

در ادامه جلسه نایب‌ رئیس شورای شهر قم با تأکید بر اینکه در دو سه دهه اخیر بدترین نوع مدیریت آب را در دنیا داشته‌ایم اظهار داشت: سفره‌های زیرزمینی ما به‌هم‌ پیوسته است و خیلی نمی‌توان در رابطه با کاهش میزان سفره‌های آب زیرزمینی راحت تصمیم‌گیری کرد.

حسن بختیاری خاطرنشان کرد: اگر به مشکل تصفیه‌خانه پردیسان رسیدگی نکنیم در چند سال آینده این منطقه با بحران روبه‌رو می‌شود.

وی با اشاره به میزان آب تخصیص‌ یافته به استان قم گفت: 140 میلیون مترمکعب تخصیص آب استان است که 40 میلیون مترمکعب در بخش صنایع است جای دارد که تغییری انجام گیرد که از این مقدار بخشی را به آب شرب شهری قم اختصاص دهیم و بخش تخصیص از پساب را هم جدی‌تر دنبال کنیم.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست تخصیص ارز کالاهای کشاورزی اعلام شد+ جدول

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت جهاد کشاورزی فهرست بررسی درخواست تخصیص ارز کالاهای کشاورزی در تاریخ ١٧ اردیبهشت ١٤٠٣ را اعلام کرد.

فهرست کالاهای کشاورزی به شرح زیر است:

برای مشاهده لیست کالاهای کشاورزی و تخصیص ارز کلیک کنید.

کد خبر 6099366

دیگر خبرها

  • عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد
  • فهرست تخصیص ارز کالاهای کشاورزی اعلام شد+ جدول
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان