Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: به نظرم به جز مسائل فنی، تیم ما به خودباوری و البته شانس برای کسب پیروزی نیاز دارد. ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران از شرایط اردوی تدارکاتی این تیم راضی است اما به سایت فدراسیون بسکتبال می‌گوید: عیار تیم ملی در جریان مسابقه مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم تمرین‌های خوبی انجام داده‌ایم. وضعیت اردو مناسب است اما به هرحال میزان آمادگی تیم در بازی‌های تدارکاتی مشخص می‌شود. مشخص است که شرایط مسابقه با شرایط تمرین بسیار متفاوت است.

او در مورد حریفان تیم ملی در این اردوها اظهار داشت: به نظرم همه این تیم‌ها در یک سطح نیستند اما حریفان بسیار خوبی برای ما خواهند بود. هرکدام از آنها خصوصیتی دارند که به ما کمک می‌کند. نتیجه دیدارهای تدارکاتی می‌تواند عیار خوبی برای اندازه گیری میزان آمادگی ما باشد. البته که نباید دنبال نتیجه صرف باشیم اما نتیجه‌های ما می‌تواند خیلی چیزها را مشخص کند. ما باید تلاش کنیم در همه بازی‌ها بهترین نتیجه را بگیریم.

برنامه بازی‌های ایران در بسکتبال انتخابی آسیا کاپ مشخص شد

نیکخواه درباره وضعیت حریفان تیم ملی در جام جهانی گفت: اختلاف آسیا با اروپا و آمریکا برکسی پوشیده نیست. همه تیم‌هایی که در جام جهانی حضور دارند قوی هستند و بازی در این مسابقات اصلاً ساده نیست. البته که ما هم شانس داریم و همه تلاشمان را می‌کنیم. ما می‌توانیم در این مسابقات هم به موفقیت برسیم.

او ادامه داد: به نظرم به جز مسائل فنی تیم ما به خودباوری و البته شانس برای کسب پیروزی نیاز دارد. باید تا آن زمان، این خودباوری را در تیم ایجاد کنیم. باید نتایج بقیه تیم‌های آسیایی را هم در این مسابقات ببینیم. به هرحال نتایج آنها هم روی کار ما تاثیرگذار است. هرچند ما کاری به این تیم‌ها نداریم و باید کار خودمان را انجام دهیم اما می‌دانیم که نتایج آنها هم تاثیرگذار است.

 نیکخواه در خصوص آمادگی خود گفت: در مقطع فعلی از نظر بدنی صد در صد آماده نیستم. البته باتوجه به اینکه حدود 40 روز تا شروع جام جهانی مانده، نگرانی وجود ندارد. روند آماده سازی شخصی خودم به خوبی پیش می‌رود و طبق استانداردهای موجود، در زمان برگزاری مسابقات به آمادگی کامل خواهم رسید.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی

به گزارش "ورزش ‌سه"، افغانستان، عراق، قرقیزستان و ویتنام 4 تیمی بودند که در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر رقبای خود که به ترتیب تاجیکستان، تایلند، ایران و ازبکستان بودند شکست خوردند تا رویاپردازی آنها برای قهرمانی از بین برود.

با این حال و با توجه به اینکه رقابت‌های امسال جام ملت‌های آسیا تعیین کننده سهمیه جام جهانی پیش رو هم هست، 4 سهمیه آسیا مشخص شدند و از سوی دیگر با توجه به حضور ازبکستان در فینال که میزبان مسابقات جام جهانی در سال 2024 به شمار می‌رود، یک سهمیه دیگر هم آزاد شد تا 4 تیم حذف شده در مرحله یک چهارم نهایی برای کسب آن تلاش کنند.

ساعاتی پیش دو دیدار اولین مرحله پلی آف طبق قرعه کشی از پیش تعیین شده برگزار شد. عراق به مصاف افغانستان رفت و ویتنام هم با قرقیزستان مسابقه داد. 

در مسابقه اول عراق با نتیجه عجیب و غیرمنتظره 5 بر 3 مقابل افغانستان که اولین حضورش را با مجید مرتضایی سرمربی ایرانی‌اش در رقابت‌ها تجربه می‌کند، به برتری رسید و در دیگر دیدار هم ویتنام با نتیجه 3 بر 2 از قرقیزستان شکست خورد.

با نتایج کسب شده حالا روز جمعه دو تیم افغانستان و قرقیزستان در پلی آف سوم به مصاف هم می‌روند و برنده آنها پنجمین و آخرین سهمیه قاره آسیا در جام جهانی 2024 فوتسال را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • دفاع متفاوت برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است