Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی اکبر محرابیان رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام به همراه علی نیکزاد مدیرعامل این شرکت با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کردند.

استاندار آذربایجان غربی در این دیدار گفت: مکان یابی لازم برای احداث 1800 واحد مسکونی در استان انجام می گیرد و زمین مورد نیاز برای اجرای این پروژه در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری همچنین از مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ساخت مسکن اجتماعی قدردانی کرد.

محرابیان رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام نیز در این دیدار گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به منظور کمک به دولت و خانه‌دار شدن افراد کم درآمد ساخت تعداد ۵۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار قرار داده که سهم آذربایجان غربی از این تعداد، 1800 واحد است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهرک مسکونی آذرشهر برای استفاده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب ۵ شهرک مسکونی در استان آذربایجان شرقی در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت:علاوه بر تصویب این ۵ شهرک مسکونی دو هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان در نظر گرفته می‌شود. 

همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی یک باب خانه مقاوم سازی روستایی در روستای قاضی جهان افتتاح شد. 

همچنین معاون وزیر راره و شهرسازی در سفر به شهر تیمورلو مشکلات الحاق به محدوده اراضی مدنظر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهررا بررسی کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است