Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، مدت هاست که مسیح علینژاد در راستای تفرقه میان جامعه ایرانی، درصدد ایجاد دو دستگی میان افراد با حجاب و بدحجاب می باشد.

 

جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز روز گذشته ارسال فیلم های کشف حجاب در خیابان های ایران به مسیح علینژاد را عملی مجرمانه و غیرقانونی برشمرد که تهیه کنندگان آن می توانند تحت پیگرد قضایی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسیح علینژاد در پاسخ به این مضوع در توئیتر خود نوشت: « جناب محبی شما دبیرستاداحیای امربه معروف هستی جایی که باعث ایجاد مزاحمت برای میلیون‌ها ایرانی میشوید.من باید از شما به جرم آزار شهروندان و تحمیل حجاب اسلامی به آنان شکایت‌نامه تنظیم کنم تا نام شما در لیست ناقضان حقوق بشر قرار گیرد.یاد بگیرید کسی حق ندارد در خیابان مزاحم دیگران شود.»

 

اما دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پاسخ به علینژاد و با استناد به بندهای قانون اساسی کشور نوشت:
« خانم علینژاد!

۱. مطابق ۱و۲و۹ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی همه آزادی ها و محدودیت ها منوط به قانون هرکشور است.

۲.مطابق ماده ۱۷ حریم خصوصی هرکشور را قانون تعیین می‌کند.

۳.مطابق ماده ۱۸کلیه مقررات مربوط به آزادی مذهب منوط به قانون است.

۴.اخلاق عمومی مطابق ماده ۱۹زیربنای آزادی است.

۵.مطابق قانون هرکس به مردم و حاکمان بدون ارتکاب توهین و افترا و ضرب و جرح تذکر دهد که قانون را رعایت کنند وظیفه قانونی خود را انجام داده است.

۶.شما هم مطابق قانون آمربه معروف ‌و ناهی از منکرهستید. همین که به آمرین به معروف میگویید درکار دیگران دخالت نکنید دارید نهی از منکرمیکنید. مطابق منطق خودتان به شما عرض میکنم که درکار آمرین به معروف دخالت نکنید.

۷. شما از کشور متخاصم با ایران حقوق دریافت می‌کنیدپس همکار آنها هستید و مطابق قانون همکاری با شما جرم است و دادگاه انقلاب مانند قبل همکاران شما را محکوم می‌کند.

۸.مجددا عرض میکنم هم وطنان بنده را ترغیب به جرم همکاری با بیگانه نکنید و برایشان مشکل قضایی ایجاد نکنید.»

 

 

محبی همچنین در پایان یادآور شد: « نکته به هموطنان عزیز:مراقب باشید عده ای شما را از تهیه فیلم ‌و هر نوع سند دیگر برای ارائه به قوه قضاییه در جهت مبارزه با فساد خصوصا فساد مسوولان منع نکنند. گرفتن فیلم برای ارسال به دشمن جرم است نه کمک به اجرای قانون ومبارزه با فساد. درآینده نزدیک از قوه قضاییه خبرهای خوبی میشنوید.»

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر مسیح علینژاد جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت

مدودف امروز (شنبه) اظهار داشت که در پاسخ به اقدامات ایالات متحده در مصادره اموال و دارایی‌های مسکو، لازم است امکان فسخ مالکیت و حقوق غیرمالکی خارجی‌ها در قانون پیش بینی شود.

به گزارش ایسنا، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه یادآور شد که قوانین روسیه شامل مفهوم محدودیت‌های متقابل (اقدامات تلافی جویانه) در پاسخ به محدودیت‌های حقوق شهروندان و اشخاص حقوقی روسیه است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی ادامه داد: «این قاعده نیاز به گسترش دارد چون مصادره اموال و دارایی‌های روسیه اساسا نه تنها شامل محدود کردن حقوق بلکه فسخ آنها نیز می‌شود. این امر مستلزم اصلاح قانون است.»

معاون رئیس شورای امنیت روسیه همچنین گفت: «روسیه می‌تواند به مصادره دارایی‌های خود با جبران‌هایی که در قوانین این کشور پیش‌بینی شده است پاسخ دهد. قانون ملی همچنین باید توانایی فسخ مالکیت و حقوق غیرمالکی اتباع خارجی را ایجاد کند. باید با اقدامات تلافی جویانه مقابله شود. ما می‌توانیم چنین چیزی را در قانون خود پیدا کنیم. اینها به اصطلاح اقدامات تلافی جویانه هستند.»

این مقام روسی توضیح داد که مسکو بدیهی است که نمی‌تواند «پاسخ کاملا متقارن» به قانون ایالات متحده در مورد مصادره دارایی‌های روسیه بدهد چون مقدار قابل توجهی از اموال دولتی ایالات متحده در روسیه وجود ندارد: پاسخ می‌تواند نامتقارن باشد.

معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت، ایالات متحده مکانیزمی را برای تصاحب غیرقانونی اموال قیمتی روسیه ایجاد کرده که برخلاف قوانین بین المللی و ملی روسیه است.

وی افزود: «این بدان معنی است که قوانین ما نه تنها باید حقوق افراد خارجی را محدود کند، بلکه باید فسخ آنها را نیز پیش بینی کند تا امکان بازپرداخت به نفع روسیه، اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی روسیه در دارایی‌های اشخاص خارجی از کشورهای غیردوست فراهم شود. این روند نیاز به تنظیمات خاصی در قوانین روسیه دارد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب