Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو ظهر شنبه در بازدید از ساختمان انجمن سینمای جوان اردبیل اضافه کرد: امروز نیازمند تولید محصولات هنری حرفه‌ای در زمینه‌های اعتیاد، ازدواج، سبک زندگی، تغذیه و پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی هستیم.

وی پیشگیری از مشکلات و بزهکاری‌های اجتماعی از زاویه دید هنرمندان را متفاوت دانست و افزود: زاویه دید هنرمندان همه جانبه و فراگیر است که با کمترین زمان ممکن بیشترین تأثیرگذاری را در احساسات مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته استاندار اردبیل هنرمند می‌تواند با زبان هنر خود در تغییر الگوی سبک زندگی، رفتارهای اجتماعی و احساسات مردم در جامعه نقش مؤثری داشته باشد.

وی با بیان اینکه جامعه امروز به ایده و نوآوری‌های هنرمندان در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف نیاز دارد، ادامه داد: وجود انجمن سینمای جوان می‌تواند تولید فیلم‌ها را حرفه‌ای تر و با خروجی تاثیرگذارتر می‌کند.

بهنام جو با اشاره به مفید بودن بررسی آسیب‌های اجتماعی در قالب فیلم متذکر شد: رسانه‌های بیگانه با تولید فیلم‌های متعدد قصد فروپاشی بنیان خانواده را دارند و جامعه هنرمند ایران نیز باید با هوشیاری هر چه تمام تر و با تولید محصولات هنری بهتر مانع از تهاجم فرهنگی در جامعه شوند.

وی هزینه در زمینه فرهنگ و ارتقای کیفی دیدگاه‌های فرهنگی را سرمایه گذاری بر شمرد و یادآور شد: امروزه در زمینه ارتقای فرهنگ عمومی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی هر چقدر هزینه شود کم است.

استاندار اردبیل انجمن سینمای جوان را یک پتانسیل برشمرد و افزود: این انجمن می‌تواند با تولید محصولات حرفه‌ای مانع از ورد سایر فیلم‌ها و تولیدات غیر حرفه‌ای در جمع خانواده‌ها شود.

وی با تاکید برلزوم تولید فیلم‌های کوتاه و مخاطب پسند در صداوسیما و فضای مجازی تصریح کرد: این موارد می‌تواند با شناسایی ظرفیت‌های موجود و ایجاد زمینه جهت کنترل آسیب‌های اجتماعی مخرب برای حفظ کیان خانواده‌ها مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 4677556 محمد میرزایی ناطق

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اردبیل اکبر بهنام جو انجمن سینمای جوان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید جمال سجادی پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان آموزش، نظارت و ورود قاطع به میدان مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میبد از سوی این شورا تاکید کرد.


سجادی پور بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت ۲۶ هزار نفر دانش آموز را برعهده دارد و ورزش و جوانان متولی امور جوانان است باید پای امور جوانان باشند افزود: شبکه بهداشت باید با آموزش و تبین، آسیب‌های خودکشی و طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی را با ارائه راهکار‌های مناسب کاهش و شورا و شهرداری از بودجه‌های فرهنگی در رفع آسیب‌ها هزینه کند.


فرماندار میبد به نقش فضای مجازی در شکل گیری بسیاری از آسیب‌ها اشاره و تصریح کرد: اگر آسیبی دانش آموزان و جوانان ما را درجامعه به بیراه می‌برد ضعف دستگاه‌های ماست و باید با نظارت و آموزش و مشاوره این آسیب‌ها از سیمای جوان و جامعه ما زدوده شود.


وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و همه کسانی که تربیونی در اختیار دارند از این ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی