Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ داخل خانه بودم که متوجه درگیری بین مادر و پدر شدم، مادرم حین درگیری به سمت حمام فرار کرد، خواهر ۲۰ ساله‌ام آن زمان در حال استحمام داخل حمام بود...
به گزارش تسنیم، ساعت 14:15 امروز (4 مرداد 98) مأموران کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی در جریان وقوع قتلی در محله مرتضی‌گرد قرار گرفته و به سرعت خود را به صحنه جرم رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم انتظامی با حضور در صحنه جرم با دو جسد مواجه شد، یکی از اجساد مربوط به زنی 42 ساله بود که با ضربه تبر به گردنش در حمام خانه به قتل رسیده و جسد دیگر نیز متعلق به مردی 57 ساله بود که در طبقه اول منزل قرار داشت.
مأموران در گام نخست تحقیقات متوجه شدند مرد میانسال پس از قتل همسر و حمله خونین به دخترش در حمام خانه، با پارچه خود را از چارچوب در آویزان کرده و به زندگی‌اش پایان است.
بررسی‌‌های بیشتر نشان داد دختر 20 ساله قاتل، پس از ایراد جراحت توسط پدر، به بیمارستان انتقال یافته است.
مأموران در گام بعدی تحقیقات سراغ پسر 17 ساله قاتل رفتند که وی در اظهاراتش به مأموران گفت: من و خانواده‌ام از اتباع افغانستان هستیم و در این منزل (محل وقوع قتل) سکونت داریم.
وی افزود: در طبقه زیرزمین کارگاه مبلی وجود دارد و من در آنجا مشغول کار بودم که برادر پنج ساله‌ام سراسیمه نزد من آمد و گفت پدر و مادرم با هم وارد مشاجره شده‌اند.
وی ادامه داد: من نیز به سرعت به طبقه اول رفتم و با جسد بی‌جان و حلق‌آویز شده پدرم مواجه شدم، پدرم سالها مشکل اعصاب و روان داشت و همیشه با مادرم درگیر بود.
این پسر نوجوان افزود: پدرم هر زمان که با مادرم درگیر می‌شد، می‌گفت تو (مادرم) را می‌کشم.
مأموران در گام بعدی تحقیقات سراغ دیگر فرزند این خانواده که پسری 10 ساله بود، رفتند و وی در اظهاراتش به مأموران گفت: داخل خانه بودم که متوجه درگیری بین مادر و پدر شدم، مادرم حین درگیری به سمت حمام فرار کرد، خواهر 20 ساله‌ام آن زمان در حال استحمام داخل حمام بود، پدرم با تبر به سمت حمام رفت و پس از قتل مادرم به خواهرم حمله‌ور شد.
بررسی‌های درباره این پرونده ادامه داشت که از بیمارستان خبر رسید، دختر جوان نیز به دلیل ضربات وارد شده به کمر، کتف و شانه در ساعت 17:45 به کام مرگ فرورفته است.
تحقیقات از اعضای این خانواده نشان داد که مراسم عروسی دختر جوان قرار بوده چند روز دیگر برگزار شود و حتی کارت عروسی آنها نیز پخش شده بود.
سرگرد رضا اسلام‌نژاد؛ رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی با اعلام این خبر گفت: قاتل و همسرش حدود 22 سال با یکدیگر زندگی مشترک داشتند و متشکل از خانواده‌ای هفت نفره بودند.
وی تصریح کرد: مراتب به مقام محترم قضایی نیز اعلام شده و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.
برچسب ها: قتل

منبع: خرداد

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد

 به گزارش تابناک به نقل از جوان، پرونده دیانا، دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی که از بیماری اوتیسم هم رنج می‌برد با اعتراف مادرش به قتل کودک وارد مرحله تازه‌ای شد.

 روز حادثه مادر دیانا بچه را با خودروی شخصی‌اش به خانه می‌آورد. دیانا مقابل خانه پیاده می‌شود و مادر خودرو را به داخل پارکینگ می‌برد، اما وقتی برمی‌گردد متوجه می‌شود خبری از بچه نیست. برای همین پلیس را از ماجرا باخبر می‌کنند. اعضای خانواده دیانا به پلیس گفتند به کسی مظنون نیستند و احتمال می‌دهند در همان زمان سرنشینان یک خودرو کودک را ربوده باشند.

وقتی تحقیقات پلیس با تحقیقات میدانی نشان داد که سناریوی آدم‌ربایی منتفی است، مادر دیانا را به عنوان مظنون بازداشت کردند. او در جریان تحقیقات گفت از ماجرای گم شدن کودک خبری ندارد، اما سرانجام روز گذشته به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. متهم گفت: «من به جز دیانا صاحب فرزندی دیگر هم هستم. روز حادثه بود که تصمیم به قتل دیانا گرفتم. بچه‌ام را به باغی متروکه در بیرون شهر بردم و او را با ضربات چاقو به قتل رساندم. بعد هم جسدش را آتش زدم و به اداره پلیس رفتم و گم شدن او را گزارش دادم.»

با اعتراف متهم و با نشانی‌هایی که او در اختیار پلیس گذاشت، کارآگاهان راهی محل شدند و بقایای جسد سوخته را کشف کردند. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای بررسی انگیزه جرم در جریان است.

دیگر خبرها

  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • درباره سوخو ۷۵ روسی که ممکن است به ایران بیاید
  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد