Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@07:41:09 GMT

هرمزگان یک ظرفیت عظیم فرهنگی است

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۶۴۱۱

هرمزگان یک ظرفیت عظیم فرهنگی است

استاندار هرمزگان روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: با تکیه بر این ظرفیت های مهم فرهنگی با پشتوانه مردمی می توان اقدامات اساسی در این حوزه انجام داد.

فریدون همتی افزود: هرمزگان همچنین مستعد در حوزه گردشگری است و برای جذب ۱۰ میلیون گردشگر در این استان برنامه‌ ریزی لازم صورت گرفته که توجه همگان باید به این مقوله مهم معطوف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان یادآورشد: مردم هرمزگان سال‌هاست با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیز دارند که نقش علمای شیعه و اهل سنت استان در انسجام و همگرایی مردم بسیار موثر بوده است.

همتی ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی باید ،وضعیت موجود جامعه را به خوبی شناسایی کند و در راستای هدایت جامعه به مسیر درست فرهنگی اقدام کند.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد هماهنگی در حوزه فرهنگ، اظهارداشت: ایجاد هم افزایی بین نهادها و دستگاه های مختلف فرهنگی از جمله اقداماتی است که شورای فرهنگ عمومی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

استاندار هرمزگان همچنین در مواجهه با پدیده های جدید در حوزه فرهنگی از جمله فضای مجازی گفت: باید طراحی و برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد و آموزش‌های عمومی در این حوزه  به طور منظم ارائه شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: براساس پایش ها در حوزه اخلاق ایرانی اسلامی شرایط خوبی داشته به گونه ای که در حوزه مناسک و باورهای پایه دینی شرایط مناسب و قابل اعتمادی است ولی در مباحثی همچون صداقت، امانت داری، وجدان کاری و مانند این ها به تلاش افزون تری نیاز است.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جامعه شیعه فضای مجازی مسالمت آمیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر

حسن عسکری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج، گفت: اجتماع عظیم بانوان و دختران کُرد با عنوان «مثل ستاره‌ها» در استادیوم ورزشی ۲۲ گولان به مناسبت دهه کرامت و روز دختر برگزار می شود.

 فرماندار سنندج افزود: این جشن باشکوه با مشارکت تمامی دستگاه‌های فرهنگی و بصورت کاملا مردمی، با برنامه‌های فاخر فرهنگی و با حضور چهره‌های سرشناس ملی و استانی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است