Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:44:00 GMT

بندرهای گردشگری قشم تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۶۴۲۳

بندرهای گردشگری قشم تعطیل شد

به گزارش ایرنا، رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم به خبرنگار ایرنا گفت: بر این اساس فعالیت شناورهای تفریحی در اسکله های کندالو و شیب دراز برای تردد به جزیره هنگام به طور کامل متوقف شد.

علی اشتری افزود: هم اینک سرعت باد در تنگه هرمز به 22 نات و ارتفاع موج به سه پا رسیده و وسعت دید بین سه تا پنج کیلومتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مناطق دریایی شرق و تنگه هرمز شامل بندرعباس، قشم، درگهان، هرمز، لارک و هنگام تحت تأثیر بادهای تند شرقی تا جنوب شرقی مواج هستند.

رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم به خبرنگار ایرنا تصریح کرد: با توجه به پایش دریا، تردد شناورهای مسافری در مسیر بندر شهید ذاکری به بندرعباس و هرمز و همچنین تردد لندینگ کرافت ها در مسیر بندرهای لافت-پُهل در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تامین ایمنی در مسافرت های دریایی از جمله مهمترین اولویت های سازمان بنادر است، تصریح کرد: از مسافران و گردشگران در خواست می شود تا از تجمع در این بنادر خودداری کنند.

هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل و گوران شهرستان قشم فعالیت می‌کنند. این شهرستان ۱۹ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

۷۵۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری بنادر و دریانوردی هرمزگان قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برف نیمه اردیبهشت مدارس این شهر را تعطیل کرد/ عکس‌

به گزارش خبرآنلاین از اطلاعات آنلاین، بارش برف و برودت هوا در نیمه بهار سال ۱۳۶۳ در برخی از شهرهای استان آذربایجان شرقی باعث تعطیلی مدارس و کندی رفت و آمد در جاده‌ها شد. خبر را به نقل از روزنامه اطلاعات ۱۶ اردیبهشت ۱۳۶۳ بخوانید و عکسی از تبریز برفی بهار ۴۰ سال پیش تماشا کنید.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904372

دیگر خبرها

  • برف نیمه اردیبهشت مدارس این شهر را تعطیل کرد/ عکس‌
  • ببینید | اولین واکنش دولت رئیسی به خبر فروش خاک جزیره هرمز
  • ارتش آلمان حضور نظامی در اقیانوس هند و آرام را تقویت می‌کند
  • پیشرفت ۹۰ درصدی اسکله مجتمع بندری نگین بوشهر
  • شبکه آبرسانی جزیره هرمز نوسازی می‌شود
  • مصر: اسکله آمریکا هرگز جای گذرگاه رفح را نمی‌گیرد
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است