Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلام دوباره آقای مرادی.مصاحبه شما با یکی از خبرگزاری ها را خواندم.نکاتی را از شما سوال کرده بودند وشما هم جواب هایی را به این سوالات داده بودید که البته جواب های تان چندان بنده را قانع نکرد.ضمن تبریک مجدد برای ریاست 4 ساله در فدراسیون وزنه برداری چند نکته را یاد آور می شوم که قول های داده شده فراموش نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1:در ماجرای بهداد سلیمی به یک نکته اشاره کرده اید؛از  خود گذشتگی.دقیقا این از خودگذشتی به چه شکلی باید باشد؟مثلا درباره بهداد سلیمی از شما می پرسم که بهداد باید چه کار کند که از نظر شما از خودگذشتگی به حساب بیاید؟مثلا اگر در انتخابات در جبهه موافق شما بود این می شد از خودگذشتی یا نه؟کاش روی این لغت "از خودگذشتگی"واضح تر حرف می زدید تا برای ما هم ملموس تر باشد.

2:یک جا گفته اید دنبال تسویه حساب نیستید و این روحیه بالای شما در "از خود گذشتگی "را نشان می دهد.اما چند خط پایین تر و در همین مصاحبه گفته اید که بسیاری از اعتماد شما سوء استفاده کرده اند و نیاز به عمیق تر نگاه کردن به مسائل هست و آن را اصلاح خواهید کرد.آیا این متناقض با گفته های شما نیست؟تکلیف را روشن کنید،اگر نیاز به عمیق تر نگاه کردن به مسائل هست و طبق گفته خودتان آن را اصلاح خواهید کرد که این یک جورهایی می شود همان تسویه حساب! منتها در لفافه،به مرور زمان و با یک تصمیم قاطع.

3:مسئله همیشگی یعنی کیانوش رستمی.بنده به عنوان یکی از منتقدان شما در این زمینه دیگر شاید چیزی در این باره ننویسم چون مثل آب در هاون کوبیدن است!دیگر عادت کرده ایم به اینکه او خودش  تمرین می کند و گزارش‌اش را به فدراسیون و کمیته المپیک می دهد.اگر این همان حرکت در جهت منافع ملی است که دیگر حرفی نیست.فقط ما یادمان باشد که منافع ملی تعریف جدیدی برای خودش پیدا کرده و هر حرکتی که انتهایش به ورزشکار سالاری ربط پیدا کند و چارت فدراسیون و تیم ملی را زیر سوال ببرد معنی اش می شود"منافع ملی".

4:شما در گفت و گو با این رسانه مهمترین برنامه تان برای 4 سال آینده را بحث آموزش و گام برداشتن در جهت توسعه پایدار نام برده اید.این هدفی که ترسیم کرده اید خیلی هم عالی است اما در روز مجمع وعده دیگری را به عنوان هدف اصلی تان در این 4 سال داده بودید و آن احداث خانه های وزنه برداری در استان های مختلف بوده است.این را برای این عنوان کردم که مبادا از هدف اصلی خودتان که وعده داده بودید دور شوید.بحث استعدادیابی و آموزش را همان طور که مطرح کردید می شود در کنار وعده اصلی تان با جدیت پیگیری کرد.

5:سخن دیگری نیست.امید است که در 4 سال پیش رو که آخرین دوره ریاست شما بر فدراسیون وزنه برداری است،خاطره خوبی از شما در این رشته ورزشی بر جا بماند و هر قدمی که بر می دارید در جهت اعتلای این رشته المپیکی باشد.

251 251

کد خبر 1283980

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری وزنه برداری بانوان مرتضی رضایی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال انگلیس ایران و آمریکا گابریل کالدرون رقابت انتخاباتی دونالد ترامپ سازمان صدا و سیما کاریکاتور شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089164

دیگر خبرها

  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد