Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:21:31 GMT

همدان| شرط برگزاری مذاکره وجود منطق در طرف مقابل است

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۶۵۸۶

همدان| شرط برگزاری مذاکره وجود منطق در طرف مقابل است

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کشور ما اهل صلح و منطق است و تایید آن هم این است که در طول همه این سالها به هیچ کشوری حمله نکرده‌ایم، گفت: شرط برگزاری مذاکره وجود منطق در طرف مقابل است. ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی  ظهر امروز در یادواره شهدای سایت سوباشی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدای عزیز هستیم اظهار داشت: همه ما مدیون جوانانی هستیم که جوانی و آسایش خود را برای آسایش و امنیت امروز ما فدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیپلمات سابق آمریکایی: واشنگتن در مذاکره با طالبان و دولت افغانستان تنها یک اشغالگر است نه مصلحسعید جلیلی: اروپایی‌ها با آمریکا تفاهم راهبردی دارند؛ چرا برخی‌ها اصرار به مذاکره دارند؟سوئد: در حال مذاکره با ایران و انگلیس جهت دستیابی به آرامش سیاسی هستیم

وی با اشاره به این که شهدای سوباشی بعد از پذیرش قطعنامه به شهادت رسیدندبیان کرد: آن چیزی که می‌تواند قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان ما داشته باشد قطعنامه‌ها و مذاکرات ما نبوده و نیست، بلکه این تفکر و عقیده انقلابی ملت ما است که دشمنان از آن می ترسند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه کشور ما اهل صلح و منطق است و تایید آن هم این است که در طول همه این سالها به هیچ کشوری حمله نکرده‌ایم، گفت: شرط برگزاری مذاکره وجود منطق در طرف مقابل است.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده پیرامون برجام عنوان کرد: در ماجرای برجام دیدیم که علیرغم تلاش های زیاد دستگاه دیپلماسی ما با وجود تعهدات بین المللی، آمریکا به راحتی از آن خارج شد.

شعبانی تاکید کرد: آنچه امروز تبدیل به قدرت بازدارندگی در جهان شده است شما جوانان غیور نظامی و انتظامی ما در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی هستید که با وجود شما دشمن جرات ندارد حتی فکر حمله به ما را بکند.

وی با بیان این که در دنیایی زندگی می‌کنیم که سردمدارانش قدرت طلب هستند عنوان کرد: واقعیت جهان امروز این است که ما نه با ملت‌ها بلکه با دولت‌هایی رو به‌رو هستیم که مستکبری خصلت اصلی آنها است و به معنای واقعی کلمه فرعون زمان هستند.

شعبانی تصریح کرد: هرچقدر در مقابل فرعون نصحیت کنید بازهم او اهل طغیان است بنابراین طبق قران در مقابل این افراد اول باید با آرامش و منطق صحبت کرد و اگر پذیرفت آنگاه مذاکره کرده و برجام را امضا کنیم، در غیر این صورت باید فرعون را در نیل غرق کنیم.

وی با تاکید بر این که شهدای نظام جمهوری اسلامی در راه قدرت طلبی شهید نشده‌اند، تصریح کرد: بنای این نظام در تعدی گری نیست چرا که قران این اجازه را به ما نمی‌دهد اما سوال این جا است اگر دشمن اهل منطق نبود چه باید کرد؟

نماینده ولی فقیه در استان افزود: جمع حاضر در این سالن نماد عمل به ایه شریفه "و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم" می‌باشد، به این معنا که ما آنقدر می‌توانیم قدرتمند باشیم تا دشمن فکر حمله به ما را هم نتواند تصور کند.

وی با اشاره به ماجرای دزدیدن نفتکش ایرانی توسط دولت انگلیس ابراز کرد:کبر در برابر مسکتبر عین تواضع است پس در مقابل مستکبر اگر می‌توانید که باید بتوانید، باید مستکبرانه عمل کنید و اگر کسی در تعامل با شما نمی فهمد باید سرش داد بزنید.

شعبانی توان موشکی و تسلیحاتی کشور را یک ابزار باز دارنده برشمرد و تصریح کرد: به خاطر داشته باشید آن چیزی که دشمن از آن می‌ترسد تفکر و عقیده انقلابی شما جوانان عزیز هستید.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم

این مراسم قرار است پنجشنبه همین هفته برگزار شود.

نمایشگاه «ازکربلا تا شام» یکی از بخش‌های این مراسم است.

اهدای جهیزیه به ۵۰ نوعروس، آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد و تجلیل از خانواده شهدای اهل سنت، از ویژه برنامه‌های این یادواره است.

همچنین قرار است، اجتماع بزرگ «بیت المقدس» استان نیز در این یادواره برگزار شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت با حضور پرچم متبرک و خادمین حرم در همدان
  • ۵۲ شهید غریب در همدان شناسایی شد
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • فردا زمان برگزاری اجلاسیه شهدای بهمئی
  • «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • وعده صادق احساس غرور ملی بود / میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم