Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:18:46 GMT

تُرکیه‌ای‌های ربوده شده در نیجریه آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۷۵۰۴

تُرکیه‌ای‌های ربوده شده در نیجریه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، ۴ شهروند ترکیه که ۱۳ جولای توسط افراد ناشناس در نزدیکی ایالت کوارا در ۵۰۰ کیلومتری آبوجا پایتخت نیجریه ربوده شده بودند، نجات یافته و آزاد شدند.

پیش از این آجایی اوکاسانمی، سخنگوی پلیس ایالت کوارای از آغاز عملیات نجات خبر داده و اعلام کرده بود: به دلیل عدم آنتن دهی تلفن همراه در جنگل نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری بدهیم، اما پس از اتمام عملیات در مورد جزئیات آن گزارش خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، دزدادن دریایی مسلح در ۱۳ جولای به کشتی کارگو (Paksoy-I) ترکیه که قرار بود از بندر دوالا کامرون به سمت شهر آبیجان در ساحل عاج برود حمله کرده و ۱۰ نفر از ۱۸ سرنشین این کشتی را ربودند.

کد خبر 4677640

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه نیجریه ابوجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر

بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان در هفت استان کشور گفـت: طی ۲۴ ساعت گذشته هفت استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی که هواشناسی پیشتر نسبت به وقوع آن هشدار داده بود، قرار گرفته و متاسفانه شاهد وقوع سیلاب یا آبگرفتگی در بخش‌هایی از این استان‌ها بودیم. 

وی با بیان اینکه بیشترین امدادرسانی طی ۲۴ ساعت اخیر در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شد، گفت: در این بین امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات انجام داده و به ۶۰۹ نفر از افراد متأثر امدادرسانی کردند. یک نفر را به مناطق امن انتقال داده و در ۳۷ منزل مسکونی عملیات تخلیه آب را اجرا کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره اقلام توزیع شده در میان سیل‌زدگان نیز گفت: در ۲۴ ساعت اخیر ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است. در این عملیات‌ها ۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر مشارکت داشتند.

محمودی درباره وضعیت استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: این استان تحت تاثیر سامانه بارشی اخیر قرار نگرفت، اما با توجه به وضعیتی که بیش از یک هفته از وقوع آن می‌گذرد، امدادرسانی در مناطق سیل زده این استان همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب (فیلم)
  • (ویدئو) عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب
  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز