Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - شاگردان آنتونیو کونته و توماس توخل در دیداری دوستانه در شرق آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی به سود اینتر خاتمه یافت. ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای دوستانه باشگاهی، عصر امروز (شنبه) تیم‌های فوتبال اینتر و پاری‌سن‌ژرمن در شهر تایپای کشور ماکائو به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان وقت‌های معمول یک - یک مساوی شد و در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 به سود اینتر خاتمه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاری‌سن‌ژرمن با گلزنی تیلو کِرر در دقیقه 41 از اینتر پیش افتاد اما ساموئل لونگو در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم کار را به تساوی کشاند. به این ترتیب کار به ضربات پنالتی و در نهایت دور هفتم کشیده شد و در پایان اینتر بازی را به سود خود به پایان رساند. هاندانوویچ دروازه‌بان اینتر موفق شد دو پنالتی PSG را دفع کند.

فوتبال جهان| میراندا از اینتر جدا و راهی سوپرلیگ چین شد

اینتر در بازی بعدی خود در جام قهرمانان بین‌المللی یکشنبه هفته آینده به مصاف تاتنهام می‌رود. پاری‌سن‌ژرمن هم سه‌شنبه هفته جاری با تیم سیدنی اف‌سی استرالیا روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان پاری سن ژرمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان پاری سن ژرمن اینترمیلان پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پاری سن ژرمن و لو هاور امشب _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پاری سن ژرمن و لو هاور

لیگ یک فرانسه (پاری سن ژرمن - لو هاور) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748357

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین