Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@07:01:13 GMT

فراخوان جشنواره مطبوعات اصفهان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۸۲۶۸

فراخوان جشنواره مطبوعات اصفهان منتشر شد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نفیسه یزدانی مسئول روابط عمومی خانه مطبوعات در خصوص فراخوان یازدهمین جشنواره مطبوعات اصفهان اظهار کرد: فراخوان ارسال آثار جشنواره از امروز، ۵ مردادماه تا ۱۸ مرداد ماه اعلام شد. اصحاب رسانه فرصت دارند تا در این مدت آثار خود را در آدرس الکترونیکی جشنواره http://isfahan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

pressfestival.ir/ بارگزاری کنند.

او افزود: دهمین دوره این جشنواره در سال ۱۳۹۶ برگزار شد. اکنون پس از دو سال دوباره این جشنواره برگزار می‌شود. جشنواره از دو بخش اصلی که شامل بخش حرفه‌ای و ویژه است و بخش جنبی شامل مشارکت ادارات و ارگان‌ها می‌شود با موضوع انتخابی خودشان است، تشکیل می‌شود. کارشناسان داوری بخش جنبی در کنار داوران بخش اصلی قرار می‌گیرند و در نهایت جوایز این بخش نیز توسط سازمان‌ها و ارگان‌ها اهدا می‌شود.

سخنگوی خانه مطبوعات با اشاره زمان معرفی برگزیدگان تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که تا ۱۸ شهریور ماه طی یک مراسم برگزیدگان ۳ بخش حرفه‌ای، ویژه و جنبی را معرفی کنیم.

یزدانی در خصوص برگزار نشدن این جشنواره در سال ۱۳۹۷ گفت: برگزاری این جشنواره تا پیش از سال ۹۶ به عهده وزارت ارشاد و اداره کل ارشاد در استان‌ها بوده است. در سال ۹۶ وزارت ارشاد با تقویت نهاد‌ها و تشکل‌های صنفی وظایف برگزاری این جشنواره را واگذار کرد. جوایز اهدا شده نیز به عهده خود نهاد‌ها است. در سال ۱۳۹۶ برای نخستین بار خانه مطبوعات برگذاری تمام جشنواره را به عهده گرفت. این دومین تجربه برگزاری جشنواره مطبوعات در خانه مطبوعات است.

او افزود: وزارت ارشاد باید به عنوان نهادی که این وظایف را تعیین می‌کنند برگزاری این جشنواره را اعلام کنند. در سال گذشته بنابر تصمیماتی که وزارت ارشاد گرفت، برای برگزاری این جشنواره به خانه مطبوعات ابلاغی اعلام نشد. نظارت این برنامه با وزارت ارشاد است.

مسئول روابط عمومی خانه مطبوعات در خصوص داوری این جشنواره اظهار کرد: در سال ۱۳۹۶ بخش حرفه‌ای را به اساتید و کارشناسان تهران سپردیم و بخش جنبی را از داوران اصفهانی استفاده می‌کردیم، اما در این دوره تصمصم گرفتیم که چهره‌های کشوری و استانی همراه یکدیگر هر دو بخش را داوری کنند. در کنار این افراد منتقدین و افرادی که چهره‌های شناخته شده‌ای در رسانه هستند به کمک داوران می‌روند.

یزدانی افزود: اصحاب رسانه تلاش کنند آثار را در وقت تعیین شده در سامانه ثبت کنند. زمان بندی برای ما اهمیت بسیاری دارد. با توجه به ۱۷ مرداد، روز خبرنگار یک مراسم بزرگداشت با حضور اصحاب رسانه و اعضای خانه مطبوعات خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

  فراخوان ارسال آثار جشنواره مطبوعات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات روزنامه استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه ااطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد رایزنی قرار داد.

در این دیدار که در دفتر رییس جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کد خبر 6096634

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • مصائب یک واردات موسیقایی/ رایزنی با ارشاد اقدام با صمت!
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی