Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- افسران اداره مهاجرت ایالت میسوری آمریکا با شکستن شیشه خودرو، یک مرد مهاجر را در مقابل چشمان همسر و فرزندانش از خودرو خارج کردند. تاریخ انتشار: 20:00 - 05 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۶۴۹۸ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ در ادامه رفتار‌ها و برخورد‌های غیرانسانی ماموران اداره اعمال مهاجرت و گمرک آمریکا، اخیرا ویدئویی از برخورد وحشیانه افسران این اداره با یک مرد مهاجر در مقابل چشمان دو کودکش منتشر شد که انتقادات زیادی را نیز به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی از دستگیری یک مرد مهاجر توسط ماموران اداره اعمال مهاجرت و گمرک آمریکا (آی‌سی‌ای) در «کانزاس سیتی» ایالت «میسوری» آمریکا ضمن برانگیختن خشم عمومی از برخورد‌های خارج از چارچوب قوانین افسران این اداره، سبب بروز سردرگمی‌های گسترده‌ای در مورد قوانین مهاجرت فدرال شده است.  
در ویدئوی منتشر شده از این حادثه که توسط همسر این مرد تهیه و پخش شد، مرد مهاجر تلاش دارد تا برای افسران توضیح بدهد که اگرچه غیرقانونی وارد آمریکا شده ، اما وی یک سرآشپز سختکوش است که خشونت طلب نیست.
در پی تلاش افسران برای خارج کردن وی از خودرویش با اعمال زور و شکستن شیشه و در مقابل چشمان دو کودکش، وی با اشاره به حضور کودکان در خودرو به پلیس گفت: " این مال شخصی من است و شما نمی‌توانید این کار را بکنید. ".
اما افسران پلیس در میانه فریاد‌های کودکان این مرد مهاجر، با شکستن شیشه خودرو وی را از ماشین بیرون کشیدند.    
مردم شهر کانزاس سیتی صدمات ناشی از این رویداد برای کودکان و استفاده از اعمال زور بی وجه را نگران کننده خواندند.
از سوی دیگر ابهامات قانونی نیز در مورد ورود مهاجران با خودرو به صورت غیرقانونی به آمریکا نیز در پی این حادثه مطرح شده است.  
در حادثه مشابهی در «نشویل» ایالت «تنسی»، مردم با تشکیل حلقه انسانی در اطراف خودرو به کمک مرد مهاجر و کودک ۱۲ ساله اش رفتند.
سیاست "تحمل صفر" «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در مورد مهاجران تاکنون با آسیب‌های زیادی همراه بوده و مشکلات زیادی را در پی داشته است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا افسران پلیس آمریکا مهاجرت به آمریکا برخورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • هدف آمریکا از ساخت اسکله غزه چیست؟ / نگرانی از پروژه امنیتی جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی در قالب «مهاجرت داوطلبانه» +عکس و فیلم
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران