Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان در فصل (98-99) از ساعت 16 امروز به میزبانی هتل المپیک برگزار شد. در این مراسم فریبرز محمودزاده به عنوان مسئول مسابقات، محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ و سعید فتاحی به همراه چندتن از مسئولان و نمایندگان باشگاه‌ها حضور یافته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبرز محمودزاده پیش از آغاز مراسم قرعه کشی اظهار داشت: "هر گونه نقل و انتقال امتیاز باشگاه‌ها بایستی تا تاریخ 16 مردادماه به کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام گردد. تا الان هیچ مکاتبه رسمی مبنی بر انتقال امتیاز تیمی با سازمان لیگ انجام نشده است. استادیوم‌های میزبانی هر کدام از تیم‌های حاضر کامل نباشد بازی های خانگی آن تیم به هیچ عنوان در آن استادیوم برگزار نمی‌شود و بازی به استادیوم دیگری انتقال داده خواهد شد.تیم ها باید قرارداد حداقل 14 بازیکن را تا شانزدهم مردادماه به صورت رسمی در هیئت فوتبال‌ها ثبت و مدارک را به سازمان لیگ ارسال کنند."

ریحان البرز، آلومینیوم اراک، مس کرمان، سرخپوشان پاکدشت، بادران تهران، قشقایی شیراز، فجر سپاسی، مس رفسنجان، ملوان، خونه به خونه بابل، نود ارومیه، شهرداری تبریز، کارون اروند خرمشهر، خوشه طلایی، آرمان گهر سیرجان، نیروی زمینی، سپیدرود رشت، استقلال خوزستان 18 تیمی هستند که در فصل آینده با یکدیگر رقابت می‌کنند. گفتنی است امتیاز تیم خونه به خونه واگذارشده بود اما به دلیل اینکه هنوز وضعیت مشخصی ندارد در قرعه کشی نام خونه به خونه قید شده است.

سازمان لیگ در این فصل به باشگاه‌ها اعلام کرده تا روز 16 مرداد ماه فرصت دارند تا نام بازیکنان خود را ارایه کنند و در غیر اینصورت تیمی که فهرست خود را 10 روز قبل از شروع مسابقات ارائه نکند از جدول مسابقات کنار گذاشته می شود و تیمی دیگر جایگزین خواهد شد.

گفتنی است؛ بازی های این فصل با حضور 18 تیم از 26 مرداد آغاز می شود. تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می‌کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد.

برنامه کامل مسابقات و نتیجه قرعه کشی را مشاهده می‌کنید:

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال

مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ - ازبکستان، ششم خردادماه در سمرقند برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴- ازبکستان روز یکشنبه ۲۶ می (۶ خردادماه) در شهر سمرقند برگزار خواهد شد.

این مسابقات با حضور ۲۴ تیم در شش گروه ۴ تیمی در شهر‌های تاشکند، اندیجان و بخارا از ۱۴ سپتامبر تا ۶ اکتبر (۲۴ شهریور تا ۱۵ مهرماه) برگزار می‌شود.

مراحل آماده سازی برای اولین تورنمنت فیفا به میزبانی آسیای مرکزی ادامه دارد.

۲۴ تیم حاضر در مراسم قرعه کشی حضور خواهند داشت که در میدان تاریخی و دیدنی رجستان سمرقند - یک میراث جهانی یونسکو از سال ۲۰۰۱ به نمایش گذاشته می‌شود. پس از هنگ کنگ (۱۹۹۲)، چین تایپه (۲۰۰۴) و تایلند (۲۰۱۲)، ازبکستان چهارمین عضو AFC خواهد بود که میزبان جام جهانی فوتسال فیفا است.

ترکیب ۲۴ تیمی جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

افغانستان، آنگولا، آرژانتین، برزیل، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، فرانسه، گواتمالا، جمهوری اسلامی ایران، قزاقستان، لیبی، مراکش، هلند، نیوزلند، پاناما، پاراگوئه، پرتغال، اسپانیا، تاجیکستان، تایلند، اوکراین، ازبکستان و ونزوئلا.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد