Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:50:15 GMT

واژگونی سواری پراید در تاکستان یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۹۳۷۳

واژگونی سواری پراید در تاکستان یک کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین روز شنبه با اعلام این خبر گفت:در پی اعلام مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه واژگونی خودروی سواری پراید در محور تاکستان به قروه سه کیلومتر بعد از روستای فارسجین عوامل پلیس راه به همراه ماموران واحد گشت انتظامی در محل مورد نظر حاضر شدند.
سرهنگ نصراله بیگلری گفت: با حضور ماموران در صحنه حادثه و انجام بررسی های لازم مشخص شد راننده خودرو پس از واژگونی به علت شدت صدمات در دم فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه استان قزوین خاطر نشان کرد: کارشناسان علت این حادثه را بی توجهی به جلو از سوی راننده پراید اعلام کردند.
سرهنگ بیگلری گفت: علت بیشتر تصادفات در استان بی توجهی به جلو ناشی از استفاده از تلفن همراه، صحبت با سرنشینان، خستگی و خواب آلودگی و ... است بنابراین انتظار می رود رانندگان نکات لازم برای رانندگی ایمن را مورد توجه قرار داده و با اهمال و سهل انگاری، سلامت خود و دیگران را به خطر نیندازند.
شهرستان تاکستان در ۴۵ کیلومتری غرب قزوین واقع شده است.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واژگونی حوادث رانندگی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از سقوط خودروی دنا در آزادراه قزوین -رشت خبر داد که منجر به کشته شدن یک‌نفر و مصدومیت 2 نفر شد.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از سقوط خودروی دنا به دره در کیلومتر ۴۰ آزادراه قزوین- رشت خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه که در باند شمالی آزادراه مذبور رخ داده بود، ۲ نفر مصدوم و یک‌نفر هم کشته شدند.

وی زمان این رویداد را حدود ساعت ۴:۳۰ بامداد بیان کرد و گفت: در این حادثه بعد از ارزیابی میزان حادثه بلافاصله عملیات رهاسازی حادثه‌دیده‌ها و مصدومان با کمک عوامل امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر صورت گرفت.

رئیس مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین اضافه کرد: مصدومان این حادثه با آمبولانس و توسط نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

کد خبر 750061

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد