Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@00:23:38 GMT

مالک نفتکش انگلیسی: خدمه در سلامت هستند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۹۷۷۸

مالک نفتکش انگلیسی: خدمه در سلامت هستند

شرکت مالک نفتکش توقیف شده انگلیسی در بیانیه‌ای اعلام کرد که خدمه این نفتکش در سلامتی کامل هستند.

به گزارش مشرق، مالک نفتکش توقیف شده انگلیسی«استنا ایمپرو» از سلامتی کامل خدمه این نفتکش انگلیسی خبر داد.

به گزارش رویترز،‌ دیپلمات‌ سفارت‌های هند، روسیه و فیلیپین با خدمه کشتی که تبعه این کشورها هستند دیدار کرده و گزارش دادند که همگی در سلامتی کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تحلیلگر صهیونیست اقدامات ایران در خلیج فارس را بررسی کرد

مدیریت «استنا بالک» و «نورثرن مارین» در بیانیه‌ای اعلام کرد: «امیدواریم که این شرایط به سرعت حل شده و به گفت‌وگو با تمامی دولت‌ها و مقامات مربوطه برای آزادی کشتی و خدمه آن ادامه می‌دهیم.»

سفارت روسیه در تهران نیز روز شنبه اعلام کرد که دیپلمات‌های این سفارتخانه با خدمه روس نفتکش توقیف شده انگلیسی «استنا ایمپرو» ملاقات کرده‌اند.

در بیانیه‌ای که سفارت روسیه بدین منظور منتشر کرد، آمده است: «دپیلمات‌های روس با خدمه بازداشت شده نفتکش «استنا ایمپرو» ملاقات کردند. خدمه روسی این کشتی در سلامت هستند. سفارت در تماس نزدیک با طرف ایرانی در خصوص زمان بازگرداندن این خدمه به روسیه است.»

همچنین  ظهر پنجشنبه سوم مرداد با تسهیلات ارائه شده و در چارچوب دسترسی کنسولی اتباع خارجی، نماینده سفارت و مسؤولان سرکنسولگری هند در بندرعباس با خدمه هندی نفتکش انگلیسی دیدار کردند.

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه ۲۸ تیر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، نفتکش  انگلیسی با نام استنا ایمپرو هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی نفتکش انگلیسی خلیج فارس توقیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا زارعی با اعلام این خبر گفت: مأمورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کشنده که در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا خودرو نفتکش متوقف و در بررسی از آن مشخص شد کامیون فوق حامل فرآورده نفتی است که در خصوص آن توسط راننده هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

جانشین انتظامی استان افزود: در این رابطه نفتکش موصوف توقیف و مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوزهای لازم به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف و راننده دستگیر که پرونده آن در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

کد خبر 6095252

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • تمام خدمه کشتی پرتقالی توقیف‌شده MCS در سلامت کامل هستند
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • خدمه کشتی پرتغالی در سلامت کامل هستند
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده MCS Aries در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده «MCS Aries» در سلامت کامل هستند