Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از فعالیت پایگاه‌های فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استانها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، نصرت الله لطفی عصر امروز شنبه در نشست شورای اداری استان کرمانشاه اظهار داشت: طی این ۴۰ سال انقلاب دشمنان اسلام همواره به دنبال ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی بودند و با توطئه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی قصد داشتند به کشور ضربه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور همدلی و انسجام مردم کشور را بی نظیر دانست و گفت: این خصلت نیکو در بین مردم این مرز و بوم همواره دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناامید کرده و پیروزی‌های پی در پی برای انقلاب اسلامی رقم خورده است.

وی خاطرنشان کرد: قبل از فرا رسیدن ۴۰ سالگی انقلاب استکبار جهانی همواره اعلام می‌کرد که ایران ۴۰ سالگی انقلاب را به چشم نخواهد دید اما همین مردم با حضور مقتدرانه خود جشن ۴۰ سالگی را گرفتند و دشمن را بیش از پیش مأیوس کردند.

لطفی افزود: چنانچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دیدیم با وجود مشکلاتی که مردم با آن مواجه بودند از جمله تحریم‌های اقتصادی، مشکلات معیشتی و… اما مردم با شکوهتر از همیشه در صحنه حاضر شدند تا جایی که روستاهای کشور نیز سهم عظیمی در این راهپیمایی داشتند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز با افتخار و با الهام از پیام حکیمانه و بلند مقام معظم رهبری به گام دوم انقلاب ورود کردیم و ادامه دهنده همین مسیر در راستای تمدن سازی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: همچنین دست نیاز دراز می‌کنیم برای حفظ این صمیمیت و همدلی و انسجام و در خدمت مردم عزیز خواهیم بود و با ایجاد امید نسبت به آینده و افتخار نسبت به گذشته و پاسخ به شبهات و پرورش جوانان عزیز آینده سازمان برای مقاطع بعدی در ادامه انقلاب اسلامی ورود به تمدن سازی را داریم تا زمینه ظهور فراهم شود.

لطفی اظهار داشت: با توجه به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بودجه عمرانی ندارد، اما مصمم هستیم تا یک پایگاه فرهنگی و تبلیغی را در همه استان‌ها برای تقویت فعالیت داشته باشیم.

در این نشست قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از سوی آیت الله جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لوح تقدیری به آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و همچنین هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه اهدا کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

کد خبر 6094311 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد