Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@15:23:28 GMT

تعویق لیگ نوزدهم به بهانه تجهیز ورزشگاه ها

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۰۲۴۸

تعویق لیگ نوزدهم به بهانه تجهیز ورزشگاه ها

‍‍‍‍‍‍

دلایل احتمال تعویق لیگ برتر پیش رو ، بازار نقل و انتقالات و خبرهایی از تیم ملی فوتبال از موضوعاتی بود که در چهارسوی لیگ این هفته بررسی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، طبق اعلام قبلی قرار بود لیگ نوزدهم 10 مرداد شروع شود اما همچنان از آغاز این لیگ خبری نیست و شروع لیگ با اما و اگرهایی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این اتفاق در حالی رخ داده که تاخیر در برگزاری، برنامه مربیان نیز مشکلاتی را به همراه خواهد داشت اما اعلام نشدن زمان شروع مسابقات خود نیز بلاتکلیفی بزرگی برای بازیکنان است. این بی نظمی و بلاتکلیفی بعد از اتفاقات سال گذشته برای رفاه بیشتر هواداران گرفته شد.   بر اساس اعلام رئیس فدراسیون لیگ زمانی برگزار می شود که بلیت ها الکترونیکی شود، ورزشگاه ها مجهز به دوربین باشد و اینکه فروش بلیت ها بر اساس شماره گذاری صندلی ها باشد.  داریوش مصطفوی به‌عنوان رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال با حضور در برنامه چهارسوی لیگ از دلایل تعویق لیگ نوزدهم و تجهیز ورزشگاه ها گفت.   رئیس کمیته استیناف گفت: زیرساخت ها هنوز دچار مشکل است و هنوزم زیرساخت مناسب نداریم.  مصطفوی گفت: کمیته بدوی تشکیل شده است بنابراین دولت و وزارت ورزش و فدراسیون باید در این راستا کمک کنند.    دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: چهارسوی لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج ورزشکار یونانی از المپیک به خاطر دوپینگ ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک

دیگر خبرها

  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین