Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@05:58:49 GMT

۵ هزار متر مربع سایه بان در مرز مهران ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۰۳۵۱

۵ هزار متر مربع سایه بان در مرز مهران ساخته می شود

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی در سفر به شهر مهران پس از حضور در میز خدمت این شهرستان در حاشیه این برنامه گفت: سفر به مهران با سه هدف صورت گرفت که اولین هدف از این سفر بررسی میدانی مسیر ایلام به مهران بود.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که برنامه ریزی کرده بودیم قبل از اربعین هر دو هفته یک بار از این مسیر بازدید کنیم، افزود: این برای سومین بار است که از مسیر ایلام به مهران بازدید بعمل می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام با اعلام رضایت از روند آماده سازی پروژه های اربعین گفت؛ ان شاء الله قبل از اربعین قسمت اعظم این پروژه ها آماده خواهد شد. 

وی ادامه داد: در پروژه های اربعین پیشرفت های خوبی صورت گرفته و اعتبارات خوبی هم از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اختصاص ۳۰ میلیارد تومان در سفر هئیت بلند پایه اقتصادی به پروژه های مسیر ایلام به مهران گفت: به دنبال تکمیل این پروژه هستیم و امیدواریم قبل از اربعین نقاط کور و مشکل دار طرح ها برطرف شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه به احداث ۵ هزار متر مربع سایه بان و ۶۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در حال ساخت در پایانه مرزی مهران اشاره کرد و افزود: نکته ی مهم دیگر بحث پایانه برکت است که سال قبل ترافیک بسیار شدیدی داشت و امسال با ایجاد زیرگذر در ابتدای شهر و انتهای کنارگذر غربی تلاش می شود تا از بار ترافیکی کاسته شود.

نماینده عالی دولت در استان به برگزاری میز خدمت در شهر مهران اشاره داشت و ادامه داد: همزمان با سراسر استان با تعدادی از مسئولین استان و شهرستان توفیق داشتیم که در خدمت نمازگزاران شهر مهران باشیم.

وی عنوان کرد: در مجموع امروز بیش از ۳۰۰ نامه مردم شهر مهران را دستور دادیم که مشکلات این عزیزان برطرف شود.

نماینده عالی دولت در استان ابراز داشت: علاوه بر دستوراتی که برای مشکلات مردم داده می شد در مواردی با مدیران دستگاههای مربوطه تماس تلفنی داشتم و درخصوص رفع مشکلات مردم توصیه هایی را صورت دادیم.

7177

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ترافیک سازمان برنامه و بودجه مشکلات مردم متر مهران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم

استاندار ایلام گفت: شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت_ هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، در دیدار با خانواده شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدشفیع فیضی‌زاده» اظهار کرد: هر چه داریم از برکت وجود شهدا است و شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

وی افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند، این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.

استاندار ایلام اضافه کرد: بعد از ۴۱ سال پیکر این شهید والامقام تفحص شد و این خانواده چشم به راه نیستند، خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند و باید همواره قدردان آنها باشیم.

بهرام‌نیا با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در مقطع جوانی از مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 750470

دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم