Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم تیموری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در رقابت‌های قهرمانی پاراتنیس روی میز آسیا ۲۰۱۹ که به میزبانی چین تایپه در حال برگزاری است حسن جانفشان و مهران وصلتی در کلاس ۲ توانستند به این مقام دست پیدا کنند.

وی افزود: تیم دو نفره جانفشان و وصلتی ابتدا تیم‌های چین تایپه و تایلند را شکست داد و در مرحله فینال نیز نتیجه را به کره جنوبی واگذار کرده و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن جانفشان جانباز جنگ تحمیلی اهل اشنویه از سال ۱۳۸۵ تاکنون عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران بوده و ۱۸ مدال آسیایی، جهانی و بین المللی برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

وی با بیش از ۱۳ سال سابقه عضویت در تیم ملی، عنوان‌ها و افتخارات متعددی را برای آذربایجان غربی و ایران اسلامی به دست آورده است.  
۶۱۸۵/۹۸۷۰/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی ایران اسلامی جنگ تحمیلی چین کره جنوبی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است