Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@17:11:56 GMT

انتصاب ۳ عضو هیئت مدیره شرکت "ساخت"

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۰۴۷۹

به گزارش اکوفارس، در متن احکام اسلامی به اعضای جدید هیئت مدیره شرکت ساخت آمده است؛ «با توجه به تعهد، تجربیات ارزنده جنابعالی، به استناد مصوبه 30 تیرماه 98 مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و به موجب این حکم برای مدت دو سال به‌عنوان عضو هیئت مدیره شرکت منصوب می‌شوید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این علی‌اکبر قبادی و سیدحسن میرشفیع 2 عضو هیئت مدیره شرکت ساخت بودند که جای خود را به اعضای جدید داده‌اند.

وزیر راه همچنین در احکامی دیگر عبدالهاشم حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری،‌ علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، سعید رسولی مدیرعامل راه‌آهن و محمد شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را برای مدت دو سال به‌عنوان اعضای شورایعالی فنی امور زیربنایی حمل‌ونقل کشور منصوب کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان

با حکم محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، علی باقری به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب شد.

علی باقری از یکم بهمن ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری خدمت رسان حوزه کشاورزی استان بوده است.

در این حکم آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیرو‌های متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام‌های موثر بردارید.

توفیق شمارا از درگاه خداوند منان خواستارم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس