Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:35:54 GMT

حضرت پور و شریفی، 2 عضو تیم رویایی جهان

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۰۷۴۳

حضرت پور و شریفی، 2 عضو تیم رویایی جهان

2 بازیکن تیم والیبال جوانان ایران در ترکیب تیم رویایی مسابقات جهانی 2019 قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان مسابقات والیبال جوانان جهان 2019 به میزبانی منامه بحرین که با قهرمانی ایران همراه بود، 2 بازیکن ایرانی توانستند در ترکیب تیم رویایی این رقابت ها قرار بگیرند.


علاوه بر امیرحسین اسنفدیار که عنوان ارزشمندترین بازیکن جام را از آن خود کرد، محمدرضا حضرت پور به عنوان بهترین لیبرو و مرتضی شریفی به عنوان یکی از بهترین دریافت کننده ها معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضرت پور که تا چند روز قبل در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران در فینال لیگ ملت ها به میزبانی شیکاگو حضور داشت و مستقیما به بحرین رفت، با دریافت ها و توپ گیری های فوق العاده خود بهترین لیبروی جوانان جهان شد.

 


مرتضی شریفی هم که از سال گذشته با حضور در ترکیب تیم بزرگسالان لژیونر شد و یک فصل را در ترکیب تیم ورونا در سری آ ایتالیا سپری کرد، جزو بازیکنان تاثیرگذار تیم جوانان ایران در جام بیستم بود. او در کنار لاویا از ایتالیا توانست عنوان یکی از بهترین دریافت های این مسابقات را از آن خود کرد.

 

تیم ملی والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!

به گزارش "ورزش سه"، دکلان رایس، هافبک دفاعی آرسنال، اعتراف قابل توجهی در مورد توانایی‌های رودری، تاره منچسترسیتی، داشته است.

آرسنال و سیتی در کورس قهرمانی لیگ برتر رقابت نزدیکی با هم دارند و سیتي با حضور پپ گواردیولا به دنبال چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ جزیره است.

مسیر قهرمانی لیگ برتر همچنان در دستان قهرمان فصل پیش است و در صورت پیروزی در چهار بازی باقی‌مانده این فصل، سیتی دوباره جام را بالای سر می‌برد.

با این حال، آرسنال بار دیگر در این فصل عملکرد موفقی در تلاش برای کسب جام برداشته و بخش بزرگی از موفقیت‌های مداوم آن‌ها را می‌توان مدیون عملکرد دکلان رایس، در نظر گرفت.

از دکلان رایس در طی مصاحبه جدیدی با اتلتیک، پرسیده شد که چه احساسی نسبت به رقابت با رودری هم در زمین و هم در نبرد قهرمانی لیگ برتر دارد. رایس اینطور پاسخ داد: "باید بگویم که از آن لذت می‌برم. اینطور احساس می‌کنم که ما بازیکنان متفاوتی هستی. او در اسپانیا به دنیا آمده و همیشه یک شماره 6 واقعی بوده است.

از نحوه بازی او می‌توان فهمید که مدت زیادی زیر نظر پپ گواردیولا کار کرده است. او بسیار ساختارمندتر از من است. می‌توانم بگویم که خیلی بی‌تفاوت‌تر هستم. چیزهای مختلفی وجود دارد که شاید در آن ما مکمل یکدیگر هستیم، اما بدون شک، او در جهان بهترین است."

دیگر خبرها

  • وقتی که تریاک ایران، بهترین تریاک جهان بود!
  • تم تولد پسرانه چیست؟
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • پیام FIVB برای کاپیتان جدید ایران: خوش برگشتی!
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!