Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-09@04:33:10 GMT

دستگیری یکی از سران داعش در لیبی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۱۰۱۴

دستگیری یکی از سران داعش در لیبی

نیرو‌های شرق لیبی موسوم به «ارتش ملی» از دستگیری فردی که او را یکی از سرکرده‌های داعش در این کشور خواندند، خبر دادند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، نیرو‌های شرق لیبی موسوم به «ارتش ملی لیبی» به فرماندهی خلیفه حفتر ژنرال سابق ارتش این کشور، امروز شنبه از بازداشت یکی از سرکردگان داعش موسوم به «عطیه الله الشلوی» در شهر درنه خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش وبگاه خبری روسیا الیوم، سرویس اطلاعات نظامی لیبی وابسته به ارتش حفتر با صدور بیانیه‎ای اعلام کرد، الشلوی در حالی دستگیر شده است که در داخل منزلش در شهرک «شیحا غربی» مخفی شده بود.

در این بیانیه آمده که سرکرده بازداشت شده، مسئول دفتر داعش موسوم به «دیوان الحسبه» بود که در طول درگیری این گروه تروریستی و «شورای مشورتی درنه» وابسته به القاعده از شهر درنه (شمال شرقی لیبی) به منطقه «الفتائح» فرار کرده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ارتش ملی لیبی داعش محمدرضا تابش سعید نمکی ایران اینترنشنال محسن پهلوان احمد شاملو حمید سوریان عملیات مرصاد تیم بی ترامپ یوسف بن علوی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسم سالگرد تشکیل لشکر فاطمیون که با حضور خانواده شهدا و جمعی از اعضای لشگر فاطمیون برگزار شد، از خانواده شهدای افغانستانی مدافع حرم تجلیل شد.

لشکر فاطمیون از ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۲ تأسیس شد و به دلیل حضور بی نظیر رزمندگان افغانستانی در مناطق درگیری سوریه، این لشکر بیشترین تعداد شهدای جبهه مقاومت را تقدیم کرده است.

۲۱ نوامبر ۲۰۱۷ پیروزی تاریخ‌ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی صهیونیستی در «ابوکمال» رقم خورد که بخش قابل توجهی از این فتح بزرگ به‌دست رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون رقم خورد.

نیروهای لشکر فاطمیون وظیفه اصلی مبارزه با تروریست‌های داعش در شهر مهم و استراتژیک البوکمال را به‌عهده داشتند.

رزمندگان این لشکر در جریان این عملیات موفق شدند که تعدادی از تروریست‌های داعش را به اسارت خود دربیارود و در پاکسازی مناطق حومه این شهر از لوث تروریست‌ها نیز تا آخرین قدم حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس
  • دستگیری یک گروه در هند به اتهام جذب نیرو برای روسیه
  • رابطه‌ ناگسستنی غول‌های اروپا؛ هدیه جالب فلورنتینو پرز به سران بایرن مونیخ / عکس
  • تظاهرات دانشگاهیان لیبی در حمایت از غزه
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • تظاهرات دانشجویان دانشگاه طرابلس لیبی در حمایت از غزه
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران
  • سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد