Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@22:03:18 GMT

تصادف ۳ خودرو با ۸ مصدوم در لرستان

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۱۰۸۲

تصادف ۳ خودرو با ۸ مصدوم در لرستان

مسئول اورژانس ۱۱۵ بروجرد گفت: برخورد سه دستگاه خودرو پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵ و پراید در جاده ونایی محدوده دانشگاه آزاد هشت مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علی کتیراچی افزود: این حادثه عصر امروز شنبه در جاده ونایی محدوده دانشگاه آزاد رخ داد که مصدومان این حادثه توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان چمران منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: حال مصدومان این حادثه خوب و در بیمارستان بستری شده اند و مشکل جدی برای آن‌ها وجود ندارد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ بروجرد بیان کرد: جاده ونایی حوالی دانشگاه آزاد به علت کم عرض بودن و پیچ‌های خطرناک حادثه ساز می‌باشد و همواره شاهد تصادف در این مسیر هستیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بروجرد تصادف محمدرضا تابش سعید نمکی ایران اینترنشنال محسن پهلوان احمد شاملو حمید سوریان عملیات مرصاد تیم بی ترامپ یوسف بن علوی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه ترافیکی ساعت یک و ۱۴ دقیقه بامداد امروز به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید از جاده منحرف شده است، افزود: این حادثه در آزادراه خلیج فارس ۱۵ کیلومتری نطنز اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد اورژانس برای حادثه ابراز کرد: در این حادثه چهار نفر شامل خانم ۵۵ ساله، آقا ۲۹ ساله و ۲ کودک ۵ و ۶ ساله مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه خانم ۲۴ ساله و نوزاد ۵ ماهه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 6098895

دیگر خبرها

  • تیراندازی، مراسم عروسی در ونایی بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم