Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@17:23:59 GMT

زمان اکران قطعی «ماجرای نیمروز ۲» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۱۳۹۴

زمان اکران قطعی «ماجرای نیمروز ۲» مشخص شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با اعلام رسانه ای صدور پروانه نمایش «ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی و با انعقاد قرارداد اکران فیلم با سرگروه آزادی، به نظر می‌رسد باید تاریخ اکران «ماجرای نیمروز 2» برای چهارشنبه سوم مهرماه را قطعی دانست.

«ماجرای نیمروز:رد خون» یک تریلر جاسوسی و امنیتی است که مقطع مهم و پر از التهابی از تاریخ معاصر ایران را روایت می‌کند؛ زمانی که پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری اسلامی، نیروهای سازمان منافقین با پشتیبانی صدام به ایران حمله کردند که در چند ساعت مردم و نیروهای نظامی شکست سنگینی را به منافقین تحمیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس‌ رونمایی شده از این فیلم در سالگرد عملیات مرصاد، مربوط به صحنه‌هایی از این درگیری در تنگه چهارزبر کرمانشاه است که شهید صیاد شیرازی فرماندهی عملیات هوانیروز را بر عهده داشت.

جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، محسن کیایی، بهنوش طباطبایی، هستی مهدوی، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، محمد عسگری، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی، حسین فلاح بازیگران «ماجرای نیمروز ۲» هستند که نمایش آن در جشنواره فجر با حاشیه‌های مهمی همراه بود.

«ماجرای نیمروز: رد خون» در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در ١١ رشته نامزد و توانست سه سیمرغ بلورین جشنواره را بدست آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اکران سینما جواد عزتی ماجرای نیمروز ماجرای نیمروز 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج جدید سکه مشخص شد

دومین حراج سکه در سال جاری بناست با عرضه انواع سکه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ایران برگزار شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ایران، از روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود.

سکه‌های حراجی مرکز مبادله استاندارد است؟

 

این حراج سکه از طریق سامانه  معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد. اطلاعات تکمیلی درباره این حراج در سایت مرکز مبادله ایران به آدرس www.ice.ir در دسترس قرار می گیرد.

به گزارش تسنیم، تاکنون و در مجموع 10 حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران جمعا 117 هزار و 742 قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد