Web Analytics Made Easy - Statcounter

داخلی

******

تهر ان - دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در توییتی، قهرمانی جوانان ایران در مسابقات زیر 21 سال والیبال جهان را تبریک گفت.

تهران - «علی ربیعی» سخنگوی دولت اعلام کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنان به فعالیت حرفه ای خود در این وزارتخانه ادامه می دهد.

بندرعباس - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر مبنای ظرفیت‌های نسبی فرهنگی و هنری شهرهای خلاق در کشور شناسایی و معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران - وزیر کشور به ضرورت مبارزه با آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت که مبارزه با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن از مهمترین اولویت دولت برای تامین امنیت و ثبات در کشور است.

بندرعباس - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز شنبه با حضور در بندرلنگه با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های غرب هرمزگان دیدار کرد.

قم - آیت الله ناصر مکارم شیرازی دردیدار رئیس قوه قضاییه از زحمات حجت الاسلام والمسلمین رئیسی درمدت کوتاه مسئولیت تشکر کرد.

کرمانشاه - قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: حمایت مردم از انقلاب و حضور به موقع آن ها در صحنه دفاع از دستاوردها، شکست و ناامیدی دشمنان را رقم زده است.

تهران - دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور با بیان اینکه اصلاح طلبان سالهاست نان وفاقشان را می خورند، گفت: تلاش می کنیم نیروهای ارزشی و ولایی به نقطه واحدی برسند اصولگرایان اگر باهم همراه و یک صدا شوند، پیروز انتخابات مجلس خواهند شد.

تهران - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با حضور در دفاتر بعثه مراجع عظام تقلید در مدینه منوره، با نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

ارومیه - محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی سازمان بنیاد مسکن کشور گفت: سقف تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کشور به ۴۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

تهران - رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نقشه محدوده عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری ۱۶ اثر فرهنگی تاریخی، به استانداران چهار استان خراسان رضوی، خوزستان، مرکزی و فارس ابلاغ کرد.

تهران - وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تغییر و تحولات عمیق در جهان در حال اتفاق است و ضرورت دارد برای همگام کردن رشد و تحول در جامعه و آنچه تحت عنوان ایجاد بسترهای مناسب برای هدف و اقتصاد دانش بنیان است باید گام های سریع و بلندتری برداریم.

تهران  - همایش آینده، کار و کارآفرینی عصر شنبه با حضور و سخنرانی عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌ جمهوری در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران برگزارشد.

تهران - نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، روند انتقال زائران ایرانی به مدینه منوره و مکه مکرمه را طبیعی عنوان کرد و گفت: انتظار داریم که حج زائران ایرانی امسال با آرامش و سلامت به پایان برسد.

تهران - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از جایگاه دوم ایران در تربیت نیروی انسانی دانشگاهی در جهان خبر داد.

خارجی

*********

باکو - تمرینات نظامی چند ملیتی " Agile Spirit 2019 " سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو ) روز شنبه در گرجستان آغاز شد.

کابل - مقام های دولتی در کابل، زمان مذاکرات طالبان با دولت افغانستان را دو هفته دیگر اعلام کردند.

تهران - مسئولان بندری برزیل اعلام کردند که دو کشتی ایرانی پس از اجرای حکم دادگاه مبنی بر سوخت رسانی به این کشتی ها، شنبه شب مسیر دریانوردی خود را از سر می گیرند.

تهران - درحمله افراد مسلح به روستایی درشمال بورکینافاسو 14 غیر نظامی کشته شدند.

تهران - سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت اقدام اخیر دولت بحرین در اعدام تعدادی از معترضان، گفت: اقدام فرقه گرایانه حکومت بحرین نشان داد این حکومت به جای انتخاب مسیر عقلانیت و تلاش برای حل بحران خودساخته از طریق آشتی با مردم، همچنان بر سیاست غلط خود در سرکوب معترضان اصرار می ورزد.

تهران - اتحادیه اروپا شنبه شب در بیانیه ای اعدام سه شهروند از جمله دو فعال سیاسی بحرینی ازسوی مقام های این کشور را محکوم کرد.

بیروت - منابع لبنانی به نقل از نیروی دریایی این کشور از کشف یک پهپاد در آب‌های منطقه‌ای لبنان در شمال این کشور خبر دادند.

تهران - سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه، به منظور شرکت در نشست فوق العاده کمیسیون مشترک برجام راهی وین شد.

مسکو - معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: روسیه در نشست مشترک کمیسیون برجام که روز یکشنبه در سطح مدیران سیاسی برگزار می شود، تاکید خواهد کرد که گام های ایران برای کاهش تعهدات این کشور امکان برای حفظ برجام را فراهم می کند.

تهران- سخنگوی سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به دستگیری صدها نفر از معترضان در تجمع غیرقانونی در مسکو، از روسیه خواست به تعهدات خود به سازمان امنیت و همکاری اروپا پایبند باشد.

مسکو - سازمان پلیس مسکو در تازه ترین اطلاعیه خود از بازداشت بیش از یک هزار نفر در دو تجمع اعتراضی تا ساعت 22 روز شنبه خبر داد.

کابل - امروز اولین روز از کارزار 60 روزه انتخابات ریاست جمهوری افغانستان است و 18 نامزد این دوره از انتخابات، دو ماه فرصت دارند تا برنامه های خود را برای جلب نظر مخاطبان ارایه کنند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

بنابر روایت فارس، وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903195

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه شانزدهم اردیبهشت قم
  • اینفوگرافیک| قیمت خودروهای وارداتی
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل
  • خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت