Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@12:41:52 GMT

لیست مازاد برانکو ایوانکوویچ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۱۵۱۷

ساعت24 -لیست مازاد برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال الاهلی عربستان اعلام شد.

روزنامه الریاض عربستان اعلام کرد برانکو ایوانکوویچ بعد از پایان اردوی تیم الاهلی عربستان در اتریش، به جمعبندی نهایی در ارتباط با لیست این تیم رسیده است.

بر اساس اعلام این روزنامه، برانکو به مسئولان باشگاه نام چهار بازیکن عربستانی را اعلام کرده است که به آنها نیازی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهار بازیکن عبارتند از علی الاسمری - مصطفی بصاص - محمد بصاص  و حمد الیامی.

منبع:مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد

لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی (۲۸۵۰۰ تومانی) برای سال جاری شامل ۸ گروه کالایی اعلام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی (28500 تومانی) برای سال جاری  شامل 8 گروه کالایی اعلام شد.

محمد مخبرمعاون اول رییس جمهور مصوبه هییت وزیران درباره اختصاص ارز ترجیحی 28500 تومان به کالاهای اساسی در سال جدید را به وزارتخانه های مربوطه و دستگاه های اجرای ابلاغ کرد.

بر اساس این لیست انواع گوشت تازه یا سرد کرده گوساله و گوسفند، گندم معمولی، جو، ذرت دامی، دانه سویا، دانه کلز، دانه پنبه، دانه آفتابگردان برای روغن کشی، دانه گلرنک، شکر تصفیه شده، کنجاله سویا، کنجاله پنبه، کنجاله آفتابگردان ،کنجاله کلزا، کنجاله گلرنگ، کود سوپرفسفات، کود کلریدو پتاسیم، کود سولفات پتاسیم، فسفات دی آمینیوم، مولدهای دام و طیور آبزیان و مواد ژنتیکی در سال جاری کماکمان ارز ترجیحی به واردات آنها اختصاص داده می شود.

بنابراین گزارش در میان این کالاها تنها برنج است که بر اساس مصوبه هییت وزیران ارز ترجیحی برای واردات آن در سال جاری اختصاص نیافته است.

بر اساس پیگیری های خبرگزاری تسنیم از انجمن‌های مرتبط با واردات برنج این موضوع در حال پیگیری است و این امکان دارد که برنج هم به این لیست برگردد.

ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟‌

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود