Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در خصوص برخورد با مدیر ایستگاه‌هایی که افراد در آن اقدام به دستفروشی می‌کنند، گفت: دستور برکناری مدیر ایستگاه از سوی دستگاه‌های مافوق ماست و ما نیز یبه این دستور عمل میکنیم، اما در این خصوص لازم نیست اطلاعات درون سازمانی را برای شما بیان کنیم.

فرنوش نوبخت، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو گفت: دستفروشی موضوعی است که کل کشور با آن مواجه است و ما در تلاشیم تا این موضوع را در مترو پیگیری کنیم، اما بیشتر از هر چیز، مسافران باید ما را در مقابله با این افراد، همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تلاشیم تا شرایط مناسب و لازم را برای سفر مسافران ایجاد کنیم، اما در این مسیر کمک و همراهی مسافرین را برای مقابله با این موضوع نیاز داریم و از آن‌ها می‌خواهیم که از دستفروشان در مترو خرید نکنند و رسانه‌ها هم لازم است در این راه، ما را همراهی کنند.

وی در خصوص برخورد با مدیران ایستگاه‌هایی که افراد در آن، اقدام به دستفروشی می‌کنند، گفت: همکاران ما درمترو شدیدا در حال پیگیری و برخورد با دستفروشان هستند تا شرایط مناسب سفر ایجاد شود. دستور برکناری مدیر ایستگاه از سوی دستگاه‌های مافوق ماست و ما نیز به این دستور عمل می‌کنیم، اما در این خصوص لازم نیست اطلاعات درون سازمانی را برای شما بیان کنیم.

وی در خصوص شرایط کاری دستفروشان گفت: کار هیچ کدام از این افراد بصورت «شرکتی» نیست و این خبر که آن‌ها در شرکتی وابسته به مترو کار می‌کنند، صحت ندارد؛ همه این افراد بعنوان مسافر وارد ایستگاه‌های مترو شده و اقدام به فروش اجناسی که پیشتر خریداری کرده اند، می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مترو تهران دستفروشان مترو دستفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

کد خبر 6090781

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری