Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «رجب طیب اردوغان» رئيس‌جمهور ترکيه در سخنانی ضمن محکوم کردن اقدامات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینیان تاکید کرد: ما قبول نمی‌کنیم که در مقابل سرکوبگری‌های رژيم تروریستی اسرائیل سکوت کنیم که به صورت بی‌مهابایی در فلسطین در جریان است.

رجب طيب اردوغان گفت: همگان باید بدانند ما با هرکسی که در کنار اسرائیل باشد، مخالفیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسانیکه به فریادهای فلسطینی‌هایی که خانه‌هایشان در بخش شرقی قدس اشغالی ویران می‌شود، گوش نمی‌دهند و کسانیکه به حرمت مسجدالاقصی احترام نمی گذارند، با این کارهای خود ارزش‌هایشان را با دستان خودشان نابود می‌کنند.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد پس از تخریب خانه‌های مردم در کرانه باختری تمام توافق‌های تشکیلات خودگران با رژیم صهیونیستی به صورت نامحدود معلق می‌شود.

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه هفته گذشته با ادعای غیرقانونی بودن، اقدام به تخریب ده‌ها خانه متعلق به فلسطینی‌ها در نزدیکی قدس کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیه فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد

رئیس‌جمهور ترکیه گفت: ترکیه از اینکه جنبش حماس توافق آتش‌بس را پذیرفته رضایت دارد و از رژیم صهیونیستی نیز انتظار دارد که این توافق را بپذیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رجب طیب اردوغان امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: ما از پذیرش توافق آتش‌بس توسط حماس خشنود هستیم، اسرائیل نیز باید گام مشابهی را بردارد.

جنبش حماس در بیانیه‌ای از موافقت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با طرح قطر برای آتش بس در غزه خبر داده است.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرده است: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز دوشنبه در تماس تلفنی با شیخ محمد عبدالرحمان نخست وزیر قطر و عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعات مصر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرد.

کد خبر 751246

دیگر خبرها

  • پالتیکو: آمریکا ارسال بمب به اسرائیل را تعلیق کرد
  • دومین حمله گردان‌های قسام به مواضع صهیونیست‌ها طی چند ساعت گذشته
  • «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • ورود اشغالگران صهیونیست به گذرگاه رفح
  • اردوغان: غرب فشار بر اسرائیل را افزایش دهد
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد