Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@09:18:39 GMT

طرح تله‌سیژ اندبیل خلخال به بخش خصوصی واگذار شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۲۲۶۹

طرح تله‌سیژ اندبیل خلخال به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش ایرنا ، شهردار خلخال در جلسه ای که روز یکشنبه با هدف بررسی آخرین وضعیت این طرح در دفتر فرماندار خلخال و با حضور مسئولان دستاندرکار طرح تله سیژ اندبیل برگزار شد، از واگذاری این طرح به سرمایه‌گذار بخش خصوصی از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های استان اردبیل خبر

داد.

فاطمه جوادی گفت: پیش از این طرح تله‌سیژ اندبیل قرار بود با مشارکت مالی ۸۰ درصدی این سازمان و ۲۰ درصدی شهرداری خلخال و با دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: در حالی که شهرداری خلخال در معرض اعتراض افکار عمومی برای تعلل در اجرای این طرح قرار گرفته واگذاری طرح به بخش خصوصی از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها پس از مدت‌ها انتظار مردم دور از انتظار شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر است.

جوادی افزود: اجرای طرح تله‌سیژ در این منطقه یک موضوع مهم و حیثیتی برای شهرداری خلخال بوده و با توجه به طولانی شدن زمان انتظار مردم و قول‌های داده شده از سوی مسئولان استان برای اجرای این طرح مهم گردشگری ، انتظار از سرمایه‌گذار بخش خصوصی تلاش برای برای راه اندازی بموقع آن در جهت توسعه صنعت گردشگری و تحقق خواسته بحق مردم است.

فریدون بابایی، فرماندار خلخال نیز در این جلسه با اشاره به تجربه تلخ واگذاری طرح گردشگری اندبیل به سرمایه‌گذار ناموفق در سال‌های گذشته اظهار داشت: انتظار از سرمایه‌گذار جدید طرح تله‌سیژ اندبیل تلاش برای تحقق خواسته مردم و اجرای سریع با توجه به محدودیت فصل کاری در منطقه است.

سیدعلی شکرابی ، مشاور طرح تله‌سیژ اندبیل هم گفت: اقدام لازم برای خرید تجهیزات تله‌سیژ از کشور اتریش صورت گرفته ،مسیر احداث مکان‌یابی و زمین مورد نظر از سوی منابع طبیعی شهرستان واگذار و در با ورود تجهیزات خریداری شده از کشور سازنده نصب و راه‌اندازی تجهیزات و بهره‌برداری از پروژه طی چهار ماه از سوی سرمایه‌گذار بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بخش خصوصی سرمایه شورای اسلامی صنعت منابع طبیعی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مشایخی ظهر شنبه در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان امور اراضی کشور به همراه معاون توسعه و ساماندهی اراضی سازمان امور اراضی کشور گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰۰ پرونده حفظ کاربری و ۴۰۰ پرونده واگذاری اراضی ملی و دولتی از سنوات گذشته مورد بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: همچنین ضمن بازدید از محل اجرای درخواست‌های تغییر کاربری اراضی کشاورزی در نیمه دوم سال با بیش از ۸۰ درصد درخواست‌ها بر اساس بازدید صورت گرفته مخالفت شد که ۷۸ مورد به مساحت ۸۸ هکتار مجوز تغییر کاربری صادر شده است.

مشایخی گفت: با توجه به وجود پرونده‌های سنواتی باید اقدامات لازم در خصوص رضایت‌مندی ارباب رجوع فراهم شود که با توجه به امکانات و وضعیت نیروها این مهم تحقق یافت و همین امر موجب شد انجام برخی از اهداف سازمانی ابلاغ شده کمتر از حد انتظار بوده و برنامه‌ریزی در انجام امور محوله موجب تحقق آن را فراهم می‌آورد.

برون سپاری وظایف غیر حاکمیتی

وی بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات شاخص‌های ابلاغی تحقق یابد.

مشایخی با اشاره به متمرکز بودن واگذاری‌ها در شهرک‌های کشاورزی و صنعتی اظهار داشت: در سال گذشته، ۱۱۰ هکتار از اراضی ملی به شهرک صنعتی و بیش از ۷۳۲ هکتار به شهرک‌های کشاورزی واگذار شده است تا با این گونه واگذاری‌ها از پراکنده بودن واگذاری‌ها خودداری شود.

وی همچنین در خصوص برون سپاری کردن وظایف غیر حاکمیتی بیان کرد: در راستای تفاهم نامه با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ضمن انعقاد تفاهم نامه دوره‌های آموزشی برای کارشناسان نظام مهندسی برگزار و احکام جهت نظارت بر طرح‌های اراضی واگذاری صادر شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت این کارشناسان متخصص نسبت به بازدیدهای منظم از طرح‌های واگذاری و مجوزهای تغییر کاربری پیشرفت فیزیکی تعیین و از معطل ماندن اراضی جلوگیری شود.

کد خبر 6089958

دیگر خبرها

  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد