Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، یدالله موحد در دیدار با جمعی از نمایندگان معلولان استان کرمان افزود: دستگاه قضایی استان کرمان در چارچوب قوانین و در راستای حمایت از توانجویان   پیگیری لازم را برای اجرای طرح مناسب سازی شهری بعمل خواهد آورد.

نماینده عالی دستگاه قضایی استان کرمان عنوان داشت: ضرورت دارد افراد جامعه نسبت به ارتقای سطح دانش حقوقی و قضایی خود تلاش کنند زیرا بسیاری از مشکلات ناشی از ناآشنایی افراد با موازین قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای قضایی استان کرمان با اشاره به اینکه اداره کل بهزیستی متولی حمایت های همه جانبه از قشر توانجویان است، افزود: ضرورت دارد واحد حقوقی اداره کل بهزیستی استان کرمان در راستای رفع مشکلات حقوقی و قضایی مددجویان بهزیستی اقدامات لازم را بعمل آورد.

در این نشست نمایندگان افراد توانجوی استان به بیان دیدگاه ها و مشکلات این جامعه از قبیل توجه بیشتر مسئولان به قانون حمایت از معلولان، ضرورت مناسب سازی اماکن شهری با هدف تحقق عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی، صدور احکام جایگزین حبس در راستای کمک به معلولان، رفع مشکلات پیش روی مسکن مهر، ضرورت تسریع در زمان رسیدگی به پرونده های این افراد در سیستم قضایی پرداختند و رئیس کل دادگستری استان کرمان قول مساعد داد در صورت ارائه مستندات قانونی، پیگیری های لازم صورت خواهد پذیرفت.

3029

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کرمان ایرنا معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اومافیلم، آیین قدردانی و تشکر از عوامل سازنده مستندمسابقه «نامیرا» روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در موسسه جامعه معلولان ایران صورت گرفت.

در این مراسم، با رونمایی از قسمت هایی از مسابقه، هم اندیشی مدیران جامعه معلولان و اهالی هنر صورت گرفت.

مجموعه مسابقه «نامیرا» یک رئالیتی شو با محوریت معلولان است که ایام نوروز امسال، روی آنتن شبکه نسیم رفت. این مسابقه در مرکز سیمرغ صدا و سیما و موسسه فیلمسازی اومافیلم، به تهیه کنندگی سیدجمال عودسیمین تولید شده است.

امیر منیری کارگردان «نامیرا»، بیان کرد که ضمن ساخت برنامه، با سبک زندگی و مشکلات مصداقی از زندگی افراد دارای معلولیت روبه‌رو شده اند که این مهم باعث شد نوع برخورد با شیوه رفتاری با آن ها، در قالب برنامه، فرهنگ سازی شود.

در این نشست علی همت محمودنژاد مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان بیان کرد که اگر در سایر مسابقات تلویزیونی از قبیل مسابقات فکری، اطلاعات عمومی و ... نیز از افراد دارای معلولیت استفاده شود، بازخورد خوبی خواهیم داشت.

در این نشست آیین قدردانی از عوامل برنامه «نامیرا» با حضور مسؤولان و مشاوران انجمن های مرتبط با معلولان انجام گرفت.

آرشیو مستند مسابقه «نامیرا» از تلوبیون قابل مشاهده است.

کد خبر 6092241 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها